Kaveri osti E34 -91 525iA:n.
Kokeilin sitä huolella koska omastani olen vaihtanut kaikki romut (kaikki tukivarret, koiranluut, kallistuksenvakaajan puslat, kaikki raidetangot ja simpukan) etupäästä ja takaakin ne isot puslat ja 'silmälasit'.
Kulki ihan ok, kuten tietysti omanikin.
No eipä mitään, kaveri meni leimalle ja hylsy tuli. Syynä väljä simpukka ja ne isot puslat takapäässä !
Puslat oli testattu vääntämällä takakelkkaa raosta joka jää kun osa:
numero 4 on paikoillaan.
Simpukka oli oli todettu väljäksi kääntämällä rattia paikoillaan kun kone ei käy. Oli kääntynyt noin 15-20 astetta suuntaansa.
Siis mitä helv.... tottakai kuminen pusla antaa periksi ja tehostetun simpukan kuuluukin tuon verran kääntyä ennenkuin pyörät kääntyvät. Eihän se muuten toimi (siis tehostus). Ja kun kone käy, homma on ihan eri.
Jotenkin tuntuu että nyt ei oikein ollut hyvä päivä katsastajalla, 'hylsy piti saada, fiilis oli sellainen'
Kokeilin sitä huolella koska omastani olen vaihtanut kaikki romut (kaikki tukivarret, koiranluut, kallistuksenvakaajan puslat, kaikki raidetangot ja simpukan) etupäästä ja takaakin ne isot puslat ja 'silmälasit'.
Kulki ihan ok, kuten tietysti omanikin.
No eipä mitään, kaveri meni leimalle ja hylsy tuli. Syynä väljä simpukka ja ne isot puslat takapäässä !
Puslat oli testattu vääntämällä takakelkkaa raosta joka jää kun osa:
numero 4 on paikoillaan.
Simpukka oli oli todettu väljäksi kääntämällä rattia paikoillaan kun kone ei käy. Oli kääntynyt noin 15-20 astetta suuntaansa.
Siis mitä helv.... tottakai kuminen pusla antaa periksi ja tehostetun simpukan kuuluukin tuon verran kääntyä ennenkuin pyörät kääntyvät. Eihän se muuten toimi (siis tehostus). Ja kun kone käy, homma on ihan eri.
Jotenkin tuntuu että nyt ei oikein ollut hyvä päivä katsastajalla, 'hylsy piti saada, fiilis oli sellainen'

Comment