Erilaisia autosoittimia.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

Erilaisia autosoittimia.

Enemmän ja vähemmän käytettyjä autosoittimia makaa tallin hyllyllä turhanpanttina.

Alpine CDE 9880R. Jokaisen BMW-harrastajan toivesoitin, ainakin taustavalojen suhteen. Itse olen tämän soittimen ostanut uutena ja se on ollut käytössä erittäin pienen ajan. Radioa kuunneltu yhteensä varmaan 3tuntia, Cd:tä tuskin sitäkään vähää. Soittimen kunto uudenveroinen, ei naarmuja tms. ja on 100%:sti kunnossa. Alkup. manuaalit yms löytyy. Uusi vastaava tässä: http://www.audiohellman.fi/alpine/1-...llit/cde-9880r 80€

Pioneer DEH 4200SD. Käytetty, mutta täysin ehjä ja kaikinpuolin siisti soitin.
    Täällä uusi vastaava soitin: http://www.hifikulma.fi/Pioneer-DEH-4200SD 40€

Blaupunkt Calgary MP35. Toimiva ja todella siistikuntoinen soitin. HINTA: 20€

Clarion DX418R. Elämää nähnyt, mutta toimiva soitin. Kehys puuttuu. HINTA: 10€

Alpine 5255 dekki. Siis pelkkä kasettisoitin, ei radioita. Vanhaa kunnon 80-lukua. Toimivana irroitettu, mutta siirtokotelo/johtosarja hävinnyt. HINTA: 5€

SOITA: o4oo - 75o57o, tai hauskuuta meitä molempia privassa.

Soittimet Laihialla. Noutajalle kahvit. Lähetys Postin/MH:n kautta, jolloin vastaanottajalle kulut.

Last edited by T3; 09-10-2016, 14:09.
    .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

Nostetaan ylös ja laitetaan samalla Pioneer uudelleen myyntiin, koska "varma ostaja" hävisi kuin pieru sinne.
    .

Comment

• T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

Kaikki soittimet nakattu roskiin. Hyllyyn piti saada tilaa muille tavaroille, nyt tuli tilaa
      .

Comment

Working...
      X