E21 baur cabrio 323i biturbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 327 2*t+ic
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 209

    E21 baur cabrio 323i biturbo

    Koriltaan huippu, täysin ruosteeton eikä hitsaamalla tehty.
    Korinvaihto 36% otteessa
    260 getrac
    188 lukkoperä 3,91 välitys
    Vakio alusta.
    Rengastettu&laakeroitu noin 10 tkm sitten vakio osilla kasattu kone, b25 lohko ja kansi, m21:sen kampi. Nokka crane cams imu 286, pako 306, nämä nollanostolla.
    Kaksi td03 mitsun ahdinta volvo s80 t6:sta, nämä jää heti pieneksi jos oikein voimaa haluaa mutta vetää alhaalta lähtien 0,6 barilla kivasti.
    Dta p8pro moottorinohjaus sekventaaliruiskulla ja m52 puolilla suorasytkä.
    Audi 2,7t suuttimet 315cc
    Techedge laajakaista lambda.
    2,5" tuplaputkisto rst
    Vakioasetelma ja jousittamaton sintteri levy, perseestä käyttää mutta pitää juuri ja juuri 0,6bar.
    Johtosarjat yms. ei ole näyttelykelpoisia (kuitenkin kutistesukilla&tinaamalla tehty) mutta kaikki toimii ja on toiminut jo yli kymmenen vuotta.
    Otteessa 160 heppaa, ahtopaine 0,3bar sekä teksti: ajoneuvoon asennettu kaksi turboahdinta (ei mallia eikä merkkiä).

    Isommat hyrrät sekä suuttimet + parempaa sisäkalua koneeseen ja alusta kuntoon niin johan on liukas kesäauto (tämän teen itsekin tulevina vuosina mutta kokeillaan nyt jos joku haluais tällaisen)
    Liikenteen mukana pysyy toki näinkin (varttimaili 13,86 / 174 renkailla joilla pito alkoi löytyä kolmosella) ja oli vakio nokalla sekä massa levyllä (piti 0,3bar) todella mukava ajaa, nyt kytkin on hankalampi ja nokan myötä alle 1500rpm vääntö putosi hiukan.

    Lehtimäki 63500 postinumero

    Hinta 12000,-
    0505649765
    Attached Files
    Last edited by 327 2*t+ic; 22-05-2021, 15:01.
  • 327 2*t+ic
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 209

    #2
    Koetetaanpas upata tätäkin

    Comment

    • 327 2*t+ic
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2004
      • 209

      #3
      Nostetaas tätä jos jollekin ois tullu pakottava tarve tehdä kauppaa tällaisesta

      Comment

      • 327 2*t+ic
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 209

        #4
        Ja vielä alkavan syksyn kunniaksi nosto.

        Comment

        • 327 2*t+ic
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 209

          #5
          Koetetaas tähän huvikseen talviupdatea. Näihin aikoihinhan tuppaa olla rahaa niin että ranteet notkuu

          Comment

          • 327 2*t+ic
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2004
            • 209

            #6
            Taitaa jäädä tämänkin kesän ajot niin vähiin että koetetaan jos jollakin olis enemmän aikaa ja kiinnostusta.

            Comment

            • 327 2*t+ic
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2004
              • 209

              #7
              Koetetaas ylös jos jollain olis kiinnostusta.

              Comment

              • 327 2*t+ic
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2004
                • 209

                #8
                Nostampas huvikseen, ei uskalla edes käyntiin kokeilla vanhan jakohihnan takia, ja voi olla polttoaineletkuissakin hapertumaa.
                Kori on pysynyt huippukuntoisena, joten hitsihommiin ei tarvitse alkaa...
                Kaikenlaista BMW osaa löytyy mukaan reilunlaisesti. mm. kampiakseleita, kk:a, mäntiä (5kpl JE) yms

                12000 eurolla saa tällaisen harvinaisen harrasteen jolla ehtii vielä ajella tänä kesänä ennen mahdollista jatkojalostusta

                Jarrut, jakohihna, bensaletkujen tarkistus, mahd. hapettumista en uskalla sanoa mitään, mutta pitäisi olla itseäni reippaammalta tyypiltä helposti leimattavissa...

                No, kokeillaan nyt joka tapauksessa kiinnostaako ketään, kori ON hyvä

                Comment

                Working...
                X