Koitetaan myydä tämäkin hetken mielijohteesta..
E30 316a -86 on auto, eli m10b18 automaatilla on tässä ollut tehtaalta lähtiessä. Korilla rullattu rehelliset 150tkm, jonka voin todistaa ihan huoltokirjalla ja helvetillisellä kasalla dokumenttejä. Selitän vaikka puhelimessa tarkemmin, luultavasti olen auton 4 omistaja, kuitenkin 3. vuoden sisään joista toinen on tuttu.
Vaikka talviajossa ei ole pariinkymmeneen vuoteen kun puoli talvea ollut, on ruoste hiukan purassu takavalon alle, turvottanut kuskin puolen takalokaria ja tankin huohotusputkien sisäänmeno reikää. Ja tossa ihan rehellisesti ne ruosteet. Autosta olen hitsannut akkukotelon sivuun pienen paikan ja revenneen jarrupalaanturin johdon kiinnikkeen, Nämä paikat tehty kunnolla. Muualta EI ole hitsattu! EDES HELMAT TAIKKA POHJATULPAT EI OLE "PINTARUOSTEESSA" TAIKKA "JUST MASSATTU".
Pääsee kattomaan nosturilla..
Nyt autoon kuitenkin tiputettu m50b25 moottori,olisko ollu jotain 230tkm rullattu, mut ei mee öljyjä taikka nesteitä. Kone tippus paikalleen ihan sillä perusreseptillä eli m20 260 getrag, kytkin ja vauhtipyörä. Alusta muutettu vastaamaan 325i eli vakaajat ja jarrut jne.. Takana ix toukan kynkät eli jäähdytetyillä levyillä..
Bc-racing extreme drop alusta jolla saa vehkeet katuun jos tykkää..
Kaikki myös otteessa; 29% kaikkineen, katsastettu siis ilman abs jarruja koska auto on 4/86.
Vaatii viellä pientä siistimistä näpräilyä, kuten hiukan alipaineletkuja,kytkimen työsylinterin tappia vois jatkaa, tyhjäkäyntiventtiilin putsaus/vaihto (humppailee joskus). Joku järkevä ilmanputsariratkaisu ton oravasuotimen tilalle jne.. Mahdollisesti ylimaalaus, koska luultavasti orkkis maalipinta..
Huonoja kuvia löytyy;
Hintaa 4000e/ fiksu tarjous, ei tosiaan pakkomyynnissä. Auto turunseudulla ja mut tavottaa yv/ nollaviisnolla3387371
E30 316a -86 on auto, eli m10b18 automaatilla on tässä ollut tehtaalta lähtiessä. Korilla rullattu rehelliset 150tkm, jonka voin todistaa ihan huoltokirjalla ja helvetillisellä kasalla dokumenttejä. Selitän vaikka puhelimessa tarkemmin, luultavasti olen auton 4 omistaja, kuitenkin 3. vuoden sisään joista toinen on tuttu.
Vaikka talviajossa ei ole pariinkymmeneen vuoteen kun puoli talvea ollut, on ruoste hiukan purassu takavalon alle, turvottanut kuskin puolen takalokaria ja tankin huohotusputkien sisäänmeno reikää. Ja tossa ihan rehellisesti ne ruosteet. Autosta olen hitsannut akkukotelon sivuun pienen paikan ja revenneen jarrupalaanturin johdon kiinnikkeen, Nämä paikat tehty kunnolla. Muualta EI ole hitsattu! EDES HELMAT TAIKKA POHJATULPAT EI OLE "PINTARUOSTEESSA" TAIKKA "JUST MASSATTU".
Pääsee kattomaan nosturilla..
Nyt autoon kuitenkin tiputettu m50b25 moottori,olisko ollu jotain 230tkm rullattu, mut ei mee öljyjä taikka nesteitä. Kone tippus paikalleen ihan sillä perusreseptillä eli m20 260 getrag, kytkin ja vauhtipyörä. Alusta muutettu vastaamaan 325i eli vakaajat ja jarrut jne.. Takana ix toukan kynkät eli jäähdytetyillä levyillä..
Bc-racing extreme drop alusta jolla saa vehkeet katuun jos tykkää..
Kaikki myös otteessa; 29% kaikkineen, katsastettu siis ilman abs jarruja koska auto on 4/86.
Vaatii viellä pientä siistimistä näpräilyä, kuten hiukan alipaineletkuja,kytkimen työsylinterin tappia vois jatkaa, tyhjäkäyntiventtiilin putsaus/vaihto (humppailee joskus). Joku järkevä ilmanputsariratkaisu ton oravasuotimen tilalle jne.. Mahdollisesti ylimaalaus, koska luultavasti orkkis maalipinta..
Huonoja kuvia löytyy;
Hintaa 4000e/ fiksu tarjous, ei tosiaan pakkomyynnissä. Auto turunseudulla ja mut tavottaa yv/ nollaviisnolla3387371
Comment