E21 320 -80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • haappi-s
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 109
    • Vaasa

E21 320 -80

Painin säilytysongelman ja ajan kanssa. Vaihtoehdot on siis myydä tai järjestää säilytyspaikka talveksi.

Ostettu uutena vaasasta Vehon piirimyyjältä: Vaasan Vaunu ja Traktori Ab 29.10.80.
    Auto on ollut koko ikänsä ja edelleen Vaasassa, ajettu 148tkm ja katsastettu 2014 kesällä. Tuli minulle auton ensimmäiseltä omistajalta. Paljon museointipotentiaalia, mutta 34 vuotta vanha auto.

Kaasarikone, eli tyhjäkäynnin kanssa vähän vaikeaa. Pakokaasun värissä silmin havaittavissa sinistä, joka on myös auton väri. Vuodet käyneet kuljettajanpenkin päälle, kuten arvata saattaa. Pikkuvahinkoja iäkkäällä ensimmäisellä omistajalla tullut vähän sinne tänne, pahin oikeaan taka-alahelmaan heti oven jälkeen.

Huoltokirja, käyttöohjekirja yms löytyy ja tässä on takuukilometrit. Olen saanut tästä ystävältä 3000 euron tarjouksen, mutta hänen täytyy myydä ensin vene. Veneet menee juuri nyt niinku mopoautot uudella sepänkylän ohitustiellä, niin pakko hyvässä hengessä kaverin kanssa todeta: jos kolme kiloo löytyy jostain muualta, niin sinne menee.. Ilman kuvia on autoa vaikea myydä, mutta paikanpäälle täytyy kaupat tulla tekemään jokatapauksessa. Yritän saada kuvan pari aikaiseksi muutaman päivän sisällä, ettei aivan sikaa säkissä.

Ihmisten aikaan kiinni saa numerosta 0400666496
    Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.

- Thomas Alva Edison 1847-1931
Working...
X