Koitetaas vielä harrastajapuolelle tarjota käyttöautoa tasarahalla, kun sopiva auto tilalle on kiikarissa. Vain sen aikaa myynnissä.
Prefacelift 2001 E46 touring neliveto M54B30 manuaalilaatikolla.
-Ajettu noin 300tkm
-Katsastus voimassa 5/16 huomautuksitta, nyt pois tieliikenteestä.
-Huoltokirja, huoltohistoria kirjattu myös käsin sekä kuitteja noin 10t€ edestä.
-Ilmastointi, vakkari, lohko+haara, sähköllä kattoluukku, peilit, lasit
-Sisältä tosi siisti, ei reikiä kojelaudassa, eikä penkeissä, musta perusnahkasisusta, eli puristit voi jatkaa matkaa... ei haise wunderbaumi, tupakki tai koira.
-2xrenkaat, 17" alut kesäksi kunto kohtalainen, 17" pellit talveksi hyvillä nastoilla.
Aivan v****ti huollettu ja korjattu viime vuosina, käytännössä kaikki kuluva ja ei-niin-kuluva:
-Huohotusjärjestelmä (eristetty tietenkin)
-Takapään KAIKKI puslat, osa vahvistettuja
-Jarrulevyt ja -palat joka nurkkaan sekä etujarruletkut
-Molemmat etuvetoakselit 2v sisään
-Öljyt jakolaatikko, perät, vaihdelaatikko
-Muuten öljyjä suht tiuhaan
-Takajouset
-Ohjausvaihde (lähemmäs tonnin), molemmat raidetangot+päät, koiranluut
-Uudet umpiot H7+H7, ei kalliita xenoneita automaattinen korkeudensäätö ja pesu
-Moniurahihna
-Öljynsuodattimen jalka ja tiiviste
-Venttiilikopan tiiviste
-Platinatulpat
-Öljyntasoanturi
-Nelipyöräsuuntaus
jne.jne.jne...
Jotain huonoa:
-korissa kaikenlaista jälkeä kauttaaltaan, ruostetta ainakin oikeassa etulokarissa ja apparin oven alareunassa. Väri on perushopea, konepelti musta. Muutama vuos sitten kiepautettu hiukan tolppaan, korjattu korikorjaamossa vasen etukulma. Ei vaikutusta mihinkään, eikä runko ole ottanut osumaa, pelkkää muovia ja peltiä. Uusittu hammastanko, lokari, konepelti, raidetangot, umpiot, lukkopelti yms.
-Kone tykkää öljystä jonkunverran, en osaa sanoa syytä. Öljynsuodattimen jalka ja tiiviste vaihdettu. Mukaan saa etu-ja takastefan moottoriin, sieltä ainakin kosteutta tulee kun ajelee riittävästi. Voi kyllä mennä koneen läpikin.
-Vuotavat pakosarjat polttaa vikavaloa (ilmavuoto), MUTTA mukaan saa käytetyt ehjät pakosarjat lambdoineen ja uudet tiivisteet!! Ei oo halvat...
-Peruutustutka ei toimi
Eli ei oo todellakaan täydellinen, mutta eipä oo kalliskaan.
Hinta 5000€ varaosineen (alla), tästä en tingi, älä ota yhteyttä jos haluat halvemmalla.
(Pakosarjat katteineen ja lambdoineen, pakosarjan tiivisteet, pakosarja-väliputki 2xkuparista leikatut tiivisteet, moottoriin etu- ja takastefat, blankot kattolistat, Vanoksen Beisan-tiivistesarja, nämä nyt ainakin tulee mieleen.)
Ja auto on siis täysin ajokuntoinen ja toimiva, vaihteet, neliveto, nivelet yms toimii niinkuin kuuluukin.
Talvella verraton kaveri. 231hv/300nm
Tosiostajille vastaillaan tarkemmin. Sinä, joka ymmärrät bmw-moottoreiden sielunelämästä, tästä olisi vielä autoa pitkäksi aikaa hyvissä käsissä. Kiirekin olisi.
mikaknieminen (a) gmail com
Onelnel viis765678
-Mika
Ja autohan sijaitsee Piikkiössä, eikä täältä liiku, kun on seisonnassa toistaiseksi.
Prefacelift 2001 E46 touring neliveto M54B30 manuaalilaatikolla.
-Ajettu noin 300tkm
-Katsastus voimassa 5/16 huomautuksitta, nyt pois tieliikenteestä.
-Huoltokirja, huoltohistoria kirjattu myös käsin sekä kuitteja noin 10t€ edestä.
-Ilmastointi, vakkari, lohko+haara, sähköllä kattoluukku, peilit, lasit
-Sisältä tosi siisti, ei reikiä kojelaudassa, eikä penkeissä, musta perusnahkasisusta, eli puristit voi jatkaa matkaa... ei haise wunderbaumi, tupakki tai koira.
-2xrenkaat, 17" alut kesäksi kunto kohtalainen, 17" pellit talveksi hyvillä nastoilla.
Aivan v****ti huollettu ja korjattu viime vuosina, käytännössä kaikki kuluva ja ei-niin-kuluva:
-Huohotusjärjestelmä (eristetty tietenkin)
-Takapään KAIKKI puslat, osa vahvistettuja
-Jarrulevyt ja -palat joka nurkkaan sekä etujarruletkut
-Molemmat etuvetoakselit 2v sisään
-Öljyt jakolaatikko, perät, vaihdelaatikko
-Muuten öljyjä suht tiuhaan
-Takajouset
-Ohjausvaihde (lähemmäs tonnin), molemmat raidetangot+päät, koiranluut
-Uudet umpiot H7+H7, ei kalliita xenoneita automaattinen korkeudensäätö ja pesu
-Moniurahihna
-Öljynsuodattimen jalka ja tiiviste
-Venttiilikopan tiiviste
-Platinatulpat
-Öljyntasoanturi
-Nelipyöräsuuntaus
jne.jne.jne...
Jotain huonoa:
-korissa kaikenlaista jälkeä kauttaaltaan, ruostetta ainakin oikeassa etulokarissa ja apparin oven alareunassa. Väri on perushopea, konepelti musta. Muutama vuos sitten kiepautettu hiukan tolppaan, korjattu korikorjaamossa vasen etukulma. Ei vaikutusta mihinkään, eikä runko ole ottanut osumaa, pelkkää muovia ja peltiä. Uusittu hammastanko, lokari, konepelti, raidetangot, umpiot, lukkopelti yms.
-Kone tykkää öljystä jonkunverran, en osaa sanoa syytä. Öljynsuodattimen jalka ja tiiviste vaihdettu. Mukaan saa etu-ja takastefan moottoriin, sieltä ainakin kosteutta tulee kun ajelee riittävästi. Voi kyllä mennä koneen läpikin.
-Vuotavat pakosarjat polttaa vikavaloa (ilmavuoto), MUTTA mukaan saa käytetyt ehjät pakosarjat lambdoineen ja uudet tiivisteet!! Ei oo halvat...
-Peruutustutka ei toimi
Eli ei oo todellakaan täydellinen, mutta eipä oo kalliskaan.
Hinta 5000€ varaosineen (alla), tästä en tingi, älä ota yhteyttä jos haluat halvemmalla.
(Pakosarjat katteineen ja lambdoineen, pakosarjan tiivisteet, pakosarja-väliputki 2xkuparista leikatut tiivisteet, moottoriin etu- ja takastefat, blankot kattolistat, Vanoksen Beisan-tiivistesarja, nämä nyt ainakin tulee mieleen.)
Ja auto on siis täysin ajokuntoinen ja toimiva, vaihteet, neliveto, nivelet yms toimii niinkuin kuuluukin.
Talvella verraton kaveri. 231hv/300nm
Tosiostajille vastaillaan tarkemmin. Sinä, joka ymmärrät bmw-moottoreiden sielunelämästä, tästä olisi vielä autoa pitkäksi aikaa hyvissä käsissä. Kiirekin olisi.
mikaknieminen (a) gmail com
Onelnel viis765678
-Mika
Ja autohan sijaitsee Piikkiössä, eikä täältä liiku, kun on seisonnassa toistaiseksi.