Noniin, eli nyt lienee aika laittaa rakkaudella pidetty ja paljon laitettu seiska myyntiin. Työmatkaa tuli satanen päivässä, ei kannattanut ajella. Nyt tuli Sievin kuva perseeseen, ei ole varaa pitää. Koristaan tämä on harvinaisen hyvä, useampikin on tullut ihastelemaan. Leimaa on helmikuulle, enkä jaksa uskoa, että mitään dramaattista katsastukseen olisi. Mittarilukema on 245tkm ja pitää paikkansa. Sisusta on ehjä ja lähes virheetön, ihan siis todella hyvässä kunnossa. Sekin kertoo omaa tarinaansa kilometrien paikkansapitävyydestä.
Konepuoleen taas tuli viime talven mittaan laitettua ihan liikaa keinuvipuvaurion myötä, joten sekin osasto on reilusti keskimääräistä reilusti paremmassa kunnossa. Mekaanisilta ääniltään erittäin siistikäyntinen. Kireämmän nokan myötä tyhjäkäynti luonnollisesti on aika karkea, kun en ole vielä ehtinyt ohjelmaa laittamaan. Huoltohistoria on harvinaisen hyvä ja yhtä sun toista brosyyriä tuntuu hanskalokerosta löytyvän. Itse olen likipitäen joka asian merkannut huoltokirjaan.
Renkaita löytyy kaksi sarjaa ja kaupantekiäisinä vielä joutilaat ehjät E39:n 15" aluvanteet mukaan keskilätkineen. Talvirenkailla ajelee vielä vaikka kuuhun, kesärenkaista takapyörät alkavat olla ehtoopuolella. Talvipyörät alkuperäisillä 15" aluilla, kesäpyörät 16" E60 replicoilla. Molemmat vannesarjat käytännössä virheettömät.
Tässä vähän listaa tärkeimmistä:
Kesä -15:
-Laturi(uusi peruskorjattu, 250€)
Talvi -14/15:
-Kannen tasohionta, seetien hionta sekä kanavien porttaus ja imusarjan kanavien sovitus kanteen
-Uudet kansipultit luonnollisesti
-Nokka-akseli Dbilas 276ast
-Keinuvivut
-Keinuvipujen lukkorenkaat
-Voiteluputki muokattu ja laitettu uusilla banjoilla
-Ohjurin kumit
-Kaikki jakopään hilut
-Kaikki tiivisteet, mitä lohkoa ja laatikkoa irrottamatta sai vaihdettua
-Venttiilikoppa ja imusarja maalattu korin väriin
-Tulpat
-Öljyt ja suodatin
-Jäähdytinnesteet
-Termostaatti+nesteet
-Apulaitehihnat
-Takavaimennin rakennettu siististi
-Uudet lyhyen umpiot sekä toinen pitkän umpio
-Takakelkan puslat
(Yllä mainittuihin remontteihin upposi yli 2000€)
Aikaisemmin tehtyä:
-Ilmastoinnin lauhdutin ja kuivain sekä kylmäaineiden täyttö
-Laatikon öljynvaihto suodattimineen
-Öljyt vaihdettu 8-10tkm välein(Castrol Magnatec)
-Peräöljyt
-Kaikki suodattimet
-Tankin pannat
-Virranjakajan kansi ja pyörijä
-Tukivarret eteen oikealle+ulompi raidepää
-Sisävalaistusta päivitetty kunnollisilla LEDeillä, myös peräkontin puolelta.
Pirssi sijaitsee Sastamalassa, tarkemmin Mouhijärvellä. Kuvia toimitan pyydettäessä.
Hintapyynti kaikkine hilavitkuttimineen 3650€/Tarjous
Vaihdossa voi tyrkyttää halvempaa leimattua kulkinetta, esimerkiksi pakua, lava-autoa, henkilöautoa tai alle tonnin hintaista crossi-/enduropyörää(mielellään kilvetöntä)
Yhteyttä voipi ottaa seuraavilla tavoilla:
Puh.: 0400 736 724 (melkeinpä koska vaan voi soittaa, työtönnä joutaa vastailemaan luuriin)
Email.: simo-pekka_salonen at luukku dot com
Konepuoleen taas tuli viime talven mittaan laitettua ihan liikaa keinuvipuvaurion myötä, joten sekin osasto on reilusti keskimääräistä reilusti paremmassa kunnossa. Mekaanisilta ääniltään erittäin siistikäyntinen. Kireämmän nokan myötä tyhjäkäynti luonnollisesti on aika karkea, kun en ole vielä ehtinyt ohjelmaa laittamaan. Huoltohistoria on harvinaisen hyvä ja yhtä sun toista brosyyriä tuntuu hanskalokerosta löytyvän. Itse olen likipitäen joka asian merkannut huoltokirjaan.
Renkaita löytyy kaksi sarjaa ja kaupantekiäisinä vielä joutilaat ehjät E39:n 15" aluvanteet mukaan keskilätkineen. Talvirenkailla ajelee vielä vaikka kuuhun, kesärenkaista takapyörät alkavat olla ehtoopuolella. Talvipyörät alkuperäisillä 15" aluilla, kesäpyörät 16" E60 replicoilla. Molemmat vannesarjat käytännössä virheettömät.
Tässä vähän listaa tärkeimmistä:
Kesä -15:
-Laturi(uusi peruskorjattu, 250€)
Talvi -14/15:
-Kannen tasohionta, seetien hionta sekä kanavien porttaus ja imusarjan kanavien sovitus kanteen
-Uudet kansipultit luonnollisesti
-Nokka-akseli Dbilas 276ast
-Keinuvivut
-Keinuvipujen lukkorenkaat
-Voiteluputki muokattu ja laitettu uusilla banjoilla
-Ohjurin kumit
-Kaikki jakopään hilut
-Kaikki tiivisteet, mitä lohkoa ja laatikkoa irrottamatta sai vaihdettua
-Venttiilikoppa ja imusarja maalattu korin väriin
-Tulpat
-Öljyt ja suodatin
-Jäähdytinnesteet
-Termostaatti+nesteet
-Apulaitehihnat
-Takavaimennin rakennettu siististi
-Uudet lyhyen umpiot sekä toinen pitkän umpio
-Takakelkan puslat
(Yllä mainittuihin remontteihin upposi yli 2000€)
Aikaisemmin tehtyä:
-Ilmastoinnin lauhdutin ja kuivain sekä kylmäaineiden täyttö
-Laatikon öljynvaihto suodattimineen
-Öljyt vaihdettu 8-10tkm välein(Castrol Magnatec)
-Peräöljyt
-Kaikki suodattimet
-Tankin pannat
-Virranjakajan kansi ja pyörijä
-Tukivarret eteen oikealle+ulompi raidepää
-Sisävalaistusta päivitetty kunnollisilla LEDeillä, myös peräkontin puolelta.
Pirssi sijaitsee Sastamalassa, tarkemmin Mouhijärvellä. Kuvia toimitan pyydettäessä.
Hintapyynti kaikkine hilavitkuttimineen 3650€/Tarjous
Vaihdossa voi tyrkyttää halvempaa leimattua kulkinetta, esimerkiksi pakua, lava-autoa, henkilöautoa tai alle tonnin hintaista crossi-/enduropyörää(mielellään kilvetöntä)
Yhteyttä voipi ottaa seuraavilla tavoilla:
Puh.: 0400 736 724 (melkeinpä koska vaan voi soittaa, työtönnä joutaa vastailemaan luuriin)
Email.: simo-pekka_salonen at luukku dot com
Comment