Käsiini kulkeutui vm ´79 (?) 320-6 sedan kilpa-auto, jolla on ajettu Endurance Saloon -luokassa. Seissyt viimeiset 15 vuotta hallissa/tallissa ja nyt ollut kesän ulkona. Tekniikka pelaa, lähtee käyntiin, perä ei ainakaan pikkuvauhdissa äännä ja vaihteet menee päälle. 5-lovinen laatikko. Kytkin ja jarrut kaipaa ilmausta, pumppaamalla muutaman kerran pystyy silti ajaa.
Kone on M20 6 -pyttynen kaasari, jota on viritetty. Tarkempaa tietoa ei tästä ole mutta kunnossa tuntuis olevan, kierroksia ottaa, käy tasasesti eikä huohota.
Takana on 323:sen levyjarrut ainakin. Jarrulinjat ja letkut näyttää olevan hyvässä kunnossa, uusittu kun on rakennettu kilpuriksi.
Kopassa jonkin verran ruostetöitä ja pieleen mennyt kattoluukun peittely-yritys olis fiksua korjata. (Liikaa pakkelia, murtunut) Ammattimiehen tekemät kaaret sisällä, penkin kiinnikkeetkin kuskille paikallaan. Kontissa perämoottorin tankki.
Alustassa on Konin Sport iskarit ja ilmeisesti Intraxin jouset. Jarrulevyt ja palat on vaihdettu ennen seisontaan jäämistä, niillä ajettu vissiin vain vähän treeniä.
Mukaan tulee uudet Hellan etuvalot, vilkut ja tuplavalomaski.
Jääradalle tämän saa melko pienellä vaivalla, miksei muuhunkin kilpatoimintaan. Ruostepaikat pyöränkoteloissa ja sisäkynnyksissä, menee käytännössä kanttaamalla suorasta pellistä jos helpolla tekee.
Kopasta ei ole verorästejä, kilvet on palautettu 2001, uudelleen rekisteröinnillekään ei pitäis olla esteitä. Rekisteripapereita minulla ei kopasta ole, tarkistettu valmistenumerolla. Autolle on olemassa AKK:n katsastuskortti Endurance Saloon -luokkaan, mutta se on hukassa. Uuden saa tilattua AKK:lta
Kuvia löytyy tämän linkin takaa:
https://goo.gl/photos/9gV5vvzyBC2KCDtv5
HP 1400€/järkevä tarjous
Auto sijaitsee Ilmajoella
Yhteydenotot mieluiten maililla: [email protected] tai soittamalla klo 17-21: nollaneljäsataa-284113
Kone on M20 6 -pyttynen kaasari, jota on viritetty. Tarkempaa tietoa ei tästä ole mutta kunnossa tuntuis olevan, kierroksia ottaa, käy tasasesti eikä huohota.
Takana on 323:sen levyjarrut ainakin. Jarrulinjat ja letkut näyttää olevan hyvässä kunnossa, uusittu kun on rakennettu kilpuriksi.
Kopassa jonkin verran ruostetöitä ja pieleen mennyt kattoluukun peittely-yritys olis fiksua korjata. (Liikaa pakkelia, murtunut) Ammattimiehen tekemät kaaret sisällä, penkin kiinnikkeetkin kuskille paikallaan. Kontissa perämoottorin tankki.
Alustassa on Konin Sport iskarit ja ilmeisesti Intraxin jouset. Jarrulevyt ja palat on vaihdettu ennen seisontaan jäämistä, niillä ajettu vissiin vain vähän treeniä.
Mukaan tulee uudet Hellan etuvalot, vilkut ja tuplavalomaski.
Jääradalle tämän saa melko pienellä vaivalla, miksei muuhunkin kilpatoimintaan. Ruostepaikat pyöränkoteloissa ja sisäkynnyksissä, menee käytännössä kanttaamalla suorasta pellistä jos helpolla tekee.
Kopasta ei ole verorästejä, kilvet on palautettu 2001, uudelleen rekisteröinnillekään ei pitäis olla esteitä. Rekisteripapereita minulla ei kopasta ole, tarkistettu valmistenumerolla. Autolle on olemassa AKK:n katsastuskortti Endurance Saloon -luokkaan, mutta se on hukassa. Uuden saa tilattua AKK:lta
Kuvia löytyy tämän linkin takaa:
https://goo.gl/photos/9gV5vvzyBC2KCDtv5
HP 1400€/järkevä tarjous
Auto sijaitsee Ilmajoella
Yhteydenotot mieluiten maililla: [email protected] tai soittamalla klo 17-21: nollaneljäsataa-284113