Tekniikaltaan täysin toimiva m50b25nv+5v ZF. Sisusta aika rujo, M-sport ruori ja toimiva kattoluukku, siinä tais varusteet ollakkin.Ulkokuori muuten kuosissa mutta pienen pusun saanut joskus tohon takapuskuriin. Apparinpuolen sumari tipahti jääradalle mutta uusi hoitunee purkuautosta. Vähän listaa mitä tehty;
-e46 tukivarret edessä med strongflex epäkeskopuslat ja pallonivelet. Leventää raideväliä jotta mahdollista kääntää enemmän ilman että ottaa kiinni runkopalkkeihin. Lisäsi hieman camber kulmaa.
-Driftworks steering angle kit, jolla aivan tajuton renkaiden kääntökulma ja nopeampi ohjaus
-Takatukivarsissa Strongflexin punasia ja takimmaiset apurungon puslat myös. Korin kiinnikkeet ehjät.
-Uudet jarrulaikat +palat joka kulmassa, Käppärinhilut kans mut ei oo kiinni kun hydraulikäppärirojekti oli mieles.
-Kemppiperä, avoin 3.91 EHKÄ joutaa joukkoon jos jaksan purkaa purkuautosta
-Uus kartaaninkannatinkumi ja laakeri
Miinuksia löytyy näinkin uudesta autosta!
-kuskin oven kahva paskana. Ei aukee ulkoa. Ei pienintäkään mielenkiintoa korjata sitä lukkohelvettiä. Ei vaikuta huippunopeuteen.
-pakoputki vuotaa pakosarjan jälkeen kun meni jengat ku väänsin putkee raivolla paikalleen. Ehkä korjaan.
-''komeet'' lexus valot, vakiot mukaan
Leimaa on elo-syyskuulle, en muista ihan justiinsa. Avoimella perällä leimasta läpi.
Vanteita ja renkaita olis 3 sarjaa, kaikkia ei kyllä heru joukkoon.. Kesävanteet olis ihan komiatkin 225/45/17 ympäriinsä asiaankuuluvalla et:llä, talvirenkaat orggis 15 ja 2x uutta ja 2x vähän huonompaa rengasta. Piikkipyöriä olis ~10kpl joille 15'' pellit jotka näkyy alla.
Tästä suhteellisen nopeeksi todettu kärry, varmasti ajaa asiansa tieliikenteessäkin ja pitkään. Tää on täysin All Go No Show vehje, on se sisusta niin saatanan hirvee.
HP:1700e, paikanpäällä viimmeset tingit!
EDITEDIT:Niijja pällistellä passaa tulla Kortesjärvelle.
EDIT2:Ja 040024287nolla passaa soitella.
-e46 tukivarret edessä med strongflex epäkeskopuslat ja pallonivelet. Leventää raideväliä jotta mahdollista kääntää enemmän ilman että ottaa kiinni runkopalkkeihin. Lisäsi hieman camber kulmaa.
-Driftworks steering angle kit, jolla aivan tajuton renkaiden kääntökulma ja nopeampi ohjaus
-Takatukivarsissa Strongflexin punasia ja takimmaiset apurungon puslat myös. Korin kiinnikkeet ehjät.
-Uudet jarrulaikat +palat joka kulmassa, Käppärinhilut kans mut ei oo kiinni kun hydraulikäppärirojekti oli mieles.
-Kemppiperä, avoin 3.91 EHKÄ joutaa joukkoon jos jaksan purkaa purkuautosta
-Uus kartaaninkannatinkumi ja laakeri
Miinuksia löytyy näinkin uudesta autosta!
-kuskin oven kahva paskana. Ei aukee ulkoa. Ei pienintäkään mielenkiintoa korjata sitä lukkohelvettiä. Ei vaikuta huippunopeuteen.
-pakoputki vuotaa pakosarjan jälkeen kun meni jengat ku väänsin putkee raivolla paikalleen. Ehkä korjaan.
-''komeet'' lexus valot, vakiot mukaan
Leimaa on elo-syyskuulle, en muista ihan justiinsa. Avoimella perällä leimasta läpi.
Vanteita ja renkaita olis 3 sarjaa, kaikkia ei kyllä heru joukkoon.. Kesävanteet olis ihan komiatkin 225/45/17 ympäriinsä asiaankuuluvalla et:llä, talvirenkaat orggis 15 ja 2x uutta ja 2x vähän huonompaa rengasta. Piikkipyöriä olis ~10kpl joille 15'' pellit jotka näkyy alla.
Tästä suhteellisen nopeeksi todettu kärry, varmasti ajaa asiansa tieliikenteessäkin ja pitkään. Tää on täysin All Go No Show vehje, on se sisusta niin saatanan hirvee.
HP:1700e, paikanpäällä viimmeset tingit!
EDITEDIT:Niijja pällistellä passaa tulla Kortesjärvelle.
EDIT2:Ja 040024287nolla passaa soitella.
Comment