Erittäin hienosti palvellut käyttöauto kokeilumielessä myyntiin. Kaikenlaista laittoa löytyy kosmeettiselta puolelta, mutta mekaanisesti ja ajoltaan loistava laite.
Kahdet renkaat: talveksi alkuperäiset 17" Style 32 hyvillä Hankook-nastoilla, kesäksi 18" RH X-Rad Bridgestonen huippurenkailla, joilla ajaa vielä kevään.
Paljon laitettu viimeisen vuoden aikana ja sitäkin ennen.
- Imusarja, apulaitehihna hihnan kiristin rulla, öljyt, pyyhkijöiden vivusto, PDC-yksikkö 09/2016
- akku, aurauskulmat ja raidetangon pää 05/2016
- jarrupalat, narinahelat 04/2016
- Laturi 05/2015
Ja pitkä lista muuta. Huoltokirja alusta saakka kuitteja vuosien ajalta.
Pieniä parannuksia/muutoksia:
- KAW-alustasarja eteen - jämäkkä olematta kivireki
- E60 545i Short shifter ZHP-nuppi
- Harisen lastu 226hv/555nm (dynolappu +kuitti tallessa)
- Dension USB/AUX-liitillinen soitin korvaa alkuperäisen CD-boksin. Vakio 16:9 näyttö kabiinissa.
- Ruosteita on korjailtu takaluukusta.
Sitten niihin negatiivisiin: yli-innokkaan talviajon tuloksena auton helmapelti sekä puskuri kaipaavat vaihtoa. Auto on tarkistettu ja läpikäyty, on suora ja tikissä, viat ainoastaan kosmeettisia. Kuvista näkyy vahingot. Helmapelti ei maksa suuria, mutta toki työtä teettää. Puskuri on viritelty kasaan vankasti, mutta on rujon näköinen.Lisäksi kuljettajan oven alareuna kaipaisi ehostusta alkavan kukkimisen takia. Ei ole mätä, sauma on ehjä, joten tässä vaiheessa täysin kosmeettinen vika.Kuljettajan penkin sivutuessa on reikä, joka on ommeltu umpeen. Jälki ei ole ammattimaista, mutta on itselleni toiminut.
Auto on päivittäisessä käytössä, maantieajossa lähes 100% ajasta ja tielle ei ole jättänyt kertaakaan (työmatkaa 80-120km/päivä). Webasto, parkkitutka, ja takalasin pyyhin kaikki toimivat, toisin kuin E39:ssä yleensä.
Kosmeettiset puutteet on huomioitu hinnassa ja tekemällä tästä saa todella näyttävän ja hienon auton pitkäksi aikaa. Auto on käyttöauto, enkä sinä muuna mainosta: on kuljetettu koiria, ollut työkalupakkina, on menty kylkimyyryä talvella, mutta on myös kunnossa pidetty ja joka päivä ajettu. Näyttelykuntoista etsivät voivat mennä muualle, mutta toimivaa, hauskaa ja ripeää käyttöautoa etsivälle tässä on auto pitkäksi aikaa.
Vaihdossa voi ehdotella melkolailla kaikenlaista, kunhan seuraavat kriteerit täyttyvät:
- farmari
- taka-/neliveto (tästä voidaan tapauskohtaisesti poiketa)
- manuaalivaihteisto
- ilmastointi
- välirahaa en maksa
Kaikkea saa kysyä ja ehdottaa. Soitot mielellään 17.00 jälkeen, email/tekstiviestit tavoittavat aina.
Hinta: 5000€
Sijainti: Inkoo
Yhteydenotot mielellään 17.00 jälkeen, mutta tekstiviestit/email/YV tavoittaa muulloinkin.
Mika Laakso
o4o7681722
laakso.mika(a)kolumbus.fi
Kahdet renkaat: talveksi alkuperäiset 17" Style 32 hyvillä Hankook-nastoilla, kesäksi 18" RH X-Rad Bridgestonen huippurenkailla, joilla ajaa vielä kevään.
Paljon laitettu viimeisen vuoden aikana ja sitäkin ennen.
- Imusarja, apulaitehihna hihnan kiristin rulla, öljyt, pyyhkijöiden vivusto, PDC-yksikkö 09/2016
- akku, aurauskulmat ja raidetangon pää 05/2016
- jarrupalat, narinahelat 04/2016
- Laturi 05/2015
Ja pitkä lista muuta. Huoltokirja alusta saakka kuitteja vuosien ajalta.
Pieniä parannuksia/muutoksia:
- KAW-alustasarja eteen - jämäkkä olematta kivireki
- E60 545i Short shifter ZHP-nuppi
- Harisen lastu 226hv/555nm (dynolappu +kuitti tallessa)
- Dension USB/AUX-liitillinen soitin korvaa alkuperäisen CD-boksin. Vakio 16:9 näyttö kabiinissa.
- Ruosteita on korjailtu takaluukusta.
Sitten niihin negatiivisiin: yli-innokkaan talviajon tuloksena auton helmapelti sekä puskuri kaipaavat vaihtoa. Auto on tarkistettu ja läpikäyty, on suora ja tikissä, viat ainoastaan kosmeettisia. Kuvista näkyy vahingot. Helmapelti ei maksa suuria, mutta toki työtä teettää. Puskuri on viritelty kasaan vankasti, mutta on rujon näköinen.Lisäksi kuljettajan oven alareuna kaipaisi ehostusta alkavan kukkimisen takia. Ei ole mätä, sauma on ehjä, joten tässä vaiheessa täysin kosmeettinen vika.Kuljettajan penkin sivutuessa on reikä, joka on ommeltu umpeen. Jälki ei ole ammattimaista, mutta on itselleni toiminut.
Auto on päivittäisessä käytössä, maantieajossa lähes 100% ajasta ja tielle ei ole jättänyt kertaakaan (työmatkaa 80-120km/päivä). Webasto, parkkitutka, ja takalasin pyyhin kaikki toimivat, toisin kuin E39:ssä yleensä.
Kosmeettiset puutteet on huomioitu hinnassa ja tekemällä tästä saa todella näyttävän ja hienon auton pitkäksi aikaa. Auto on käyttöauto, enkä sinä muuna mainosta: on kuljetettu koiria, ollut työkalupakkina, on menty kylkimyyryä talvella, mutta on myös kunnossa pidetty ja joka päivä ajettu. Näyttelykuntoista etsivät voivat mennä muualle, mutta toimivaa, hauskaa ja ripeää käyttöautoa etsivälle tässä on auto pitkäksi aikaa.
Vaihdossa voi ehdotella melkolailla kaikenlaista, kunhan seuraavat kriteerit täyttyvät:
- farmari
- taka-/neliveto (tästä voidaan tapauskohtaisesti poiketa)
- manuaalivaihteisto
- ilmastointi
- välirahaa en maksa
Kaikkea saa kysyä ja ehdottaa. Soitot mielellään 17.00 jälkeen, email/tekstiviestit tavoittavat aina.
Hinta: 5000€
Sijainti: Inkoo
Yhteydenotot mielellään 17.00 jälkeen, mutta tekstiviestit/email/YV tavoittaa muulloinkin.
Mika Laakso
o4o7681722
laakso.mika(a)kolumbus.fi
