Tuotu Saksasta 2015, jonka jälkeen ollut kahdella harrastajalla, joista toinen allekirjoittanut. Ei ole ajettu talvella.
Manuaali, sporttipenkit, vakkari ja huippumoderni ajotietokone päällimmäisinä varusteista. Etupenkin reisituen jatke rikki, on aina pitkällä. Tuulilasi alkaa olla ehtoopuolella. Muuta vikaa en sisältä löydä.
Oman omistuksen aikana uusittu varotoimenpiteenä osia about 4 k€ edestä, aikaa ja vaivaa kulunut ihan liikaa.
Fiksattu kaikki ihan liian huolella ja pieteetillä nyt myytäväksi
Toimenpiteistä vähän listausta seuraavasti:
Etupuskuri, etulokasuojat, sivupeilit ja helmat irrotettu ja maalattu pienten kiveniskemien takia. Kori 100% ruosteeton ja lommoton. Koko auto myllytetty ajan kanssa viime keväänä.
Etulokasuojien ja helmojen ollessa irrallaan ruostesuojattu niiden alta. Oli täysin ruosteetonta sielläkin.
Viime talven aikana taka-akseliston täydellinen läpikäynti eli kaikki romut tiputettu alas. Samalla kertaa taka-akseliston kohta ja takalokasuojat korista pesty ja ruostesuojattu, kun oli kaikki niin hyvin hollilla. Täysin ruosteetonta pintaa pääsi pesemään ja suojaamaan.
Hiekkapuhallettu kaikki uudelleenkäytettävät taka-akseliston osat, jonka jälkeen maalattu epoksilla ja mattakonemaalilla. Perä laakeroitu varmuudeksi laatulaakerisetillä, uudet tukivarret, säädettävät tukivarret camberille. Apurungon isot puslat uretaania. Takasatulat, palat, levyt, kengät, jouset, vaijerit, jarrukilvet, jarruletkut, takapyöränlaakerit kaikki uutta.
Takajousi oli poikki niin uusittu joka nurkasta kaikki jouset, iskarit, suojakumit ja ylätuet vakiomallisiin uusiin. Huutaisi tietenkin coilover settiä
Eteen uusittu raidetangon sisä- ja ulkopäät uusittu, etutukivarret kaikki oli edellinen omistaja vaihtanut Meylen HD -malleihin. Uudet etusatulat, levyt, palat. Vaihdettu tukivarren takapusla Z4M käytettyyn epäkeskeiseen malliin. Satulan kannakkeet sitruunahappopuhdistettu ja maalattu.
Laatikkoöljyt vaihdettu pariin kertaan, että varmasti on puhtaat ja vaihteisto toimii niin hyvin kuin suinkin. Tämä laatikkohan tarvitsee hieman määrätietoista otetta.
Yksi lambda meni alkukestästä rikki niin uusin kaikki neljä Lambdaa Boschin valmisteisiin. Imusarja irrotettu ja Disa-läppien toiminta varmistettu, toimii 100%. Kaikkien imusarjan putkien kunto tarkastettu, kunto niin ikään 100%.
Vanos solenoidit on aikaisempi omistaja uusinut. Nekin irroitettu ja todettu täysin puhtaiksi. Vanos-sihdit irrotettu ja puhdistettu.
Moottori 100% kunnossa. Ilmastointi toimii moitteetta.
90% uusituista osista on vaihdettu "varmuuden vuoksi". Sairaus se on tämäkin
Kaikki uusitut osat Excelissä ylhäällä, myös aikaisemman omistajan.
2024 keväänä ostettu uudet vanteet ja renkaat, kun aiemmat 19" ei mahtuneet kunnolla pyörimään.
ESM Concave 8x18" ET35, 9x18" ET38
Matador 255/35R18, 225/40R18
Myynnin syynä on vain ja ainoastaan mielenkiinnon lopahtaminen. Tankillisen ajanut tänä kesänä.
Jos tätä malttaisi hillota niin pomminvarmasti hinta alkaa nousta lähivuosina. Itse en malta.
Ei vaihtoa mihinkään.
19 600 €
Kuortane
040 5688 489
Tuomo Holm
Kuvat:
Video:
Manuaali, sporttipenkit, vakkari ja huippumoderni ajotietokone päällimmäisinä varusteista. Etupenkin reisituen jatke rikki, on aina pitkällä. Tuulilasi alkaa olla ehtoopuolella. Muuta vikaa en sisältä löydä.
Oman omistuksen aikana uusittu varotoimenpiteenä osia about 4 k€ edestä, aikaa ja vaivaa kulunut ihan liikaa.
Fiksattu kaikki ihan liian huolella ja pieteetillä nyt myytäväksi
Toimenpiteistä vähän listausta seuraavasti:
Etupuskuri, etulokasuojat, sivupeilit ja helmat irrotettu ja maalattu pienten kiveniskemien takia. Kori 100% ruosteeton ja lommoton. Koko auto myllytetty ajan kanssa viime keväänä.
Etulokasuojien ja helmojen ollessa irrallaan ruostesuojattu niiden alta. Oli täysin ruosteetonta sielläkin.
Viime talven aikana taka-akseliston täydellinen läpikäynti eli kaikki romut tiputettu alas. Samalla kertaa taka-akseliston kohta ja takalokasuojat korista pesty ja ruostesuojattu, kun oli kaikki niin hyvin hollilla. Täysin ruosteetonta pintaa pääsi pesemään ja suojaamaan.
Hiekkapuhallettu kaikki uudelleenkäytettävät taka-akseliston osat, jonka jälkeen maalattu epoksilla ja mattakonemaalilla. Perä laakeroitu varmuudeksi laatulaakerisetillä, uudet tukivarret, säädettävät tukivarret camberille. Apurungon isot puslat uretaania. Takasatulat, palat, levyt, kengät, jouset, vaijerit, jarrukilvet, jarruletkut, takapyöränlaakerit kaikki uutta.
Takajousi oli poikki niin uusittu joka nurkasta kaikki jouset, iskarit, suojakumit ja ylätuet vakiomallisiin uusiin. Huutaisi tietenkin coilover settiä
Eteen uusittu raidetangon sisä- ja ulkopäät uusittu, etutukivarret kaikki oli edellinen omistaja vaihtanut Meylen HD -malleihin. Uudet etusatulat, levyt, palat. Vaihdettu tukivarren takapusla Z4M käytettyyn epäkeskeiseen malliin. Satulan kannakkeet sitruunahappopuhdistettu ja maalattu.
Laatikkoöljyt vaihdettu pariin kertaan, että varmasti on puhtaat ja vaihteisto toimii niin hyvin kuin suinkin. Tämä laatikkohan tarvitsee hieman määrätietoista otetta.
Yksi lambda meni alkukestästä rikki niin uusin kaikki neljä Lambdaa Boschin valmisteisiin. Imusarja irrotettu ja Disa-läppien toiminta varmistettu, toimii 100%. Kaikkien imusarjan putkien kunto tarkastettu, kunto niin ikään 100%.
Vanos solenoidit on aikaisempi omistaja uusinut. Nekin irroitettu ja todettu täysin puhtaiksi. Vanos-sihdit irrotettu ja puhdistettu.
Moottori 100% kunnossa. Ilmastointi toimii moitteetta.
90% uusituista osista on vaihdettu "varmuuden vuoksi". Sairaus se on tämäkin
Kaikki uusitut osat Excelissä ylhäällä, myös aikaisemman omistajan.
2024 keväänä ostettu uudet vanteet ja renkaat, kun aiemmat 19" ei mahtuneet kunnolla pyörimään.
ESM Concave 8x18" ET35, 9x18" ET38
Matador 255/35R18, 225/40R18
Myynnin syynä on vain ja ainoastaan mielenkiinnon lopahtaminen. Tankillisen ajanut tänä kesänä.
Jos tätä malttaisi hillota niin pomminvarmasti hinta alkaa nousta lähivuosina. Itse en malta.
Ei vaihtoa mihinkään.
19 600 €
Kuortane
040 5688 489
Tuomo Holm
Kuvat:
Video: