e39 ( BR19942) joka tullut Suomeen muuttoautona Saksasta joskus v 2000 aikoihin. Kova koppa ( joku ruostesuojaus teetetty) eikä oikomisen ym jälkiä.
- 339 Aspensilver, ruskea nahkasisusta kääntyvällä takapenkillä. Penkinlämmittimet, ortopenkit, aut AC, ei kovin varusteltu mutta toimii
- Vesivuodon takia 2022 / 248tkm vaihdettu tuore kone ( orig e38 728i 1/98 ) joka näyttäisi tehtaan vaihtokoneelta ( 286S1 18A), näytti uudelta kun irroitin kopat, ei tietoa onko rautaputkilla vai alu? Toimii sillä lailla kuin voi odottaakin, ei vuoda ei savuta tms, itse ajanut tällä 38tkm.
- Steptronic pelaa, huuhdeltu + suodatin 248tkm. Nyt 286tkm
- Uutta jäähdytin, oik narinahela, takajouset, käkkärivaijeri, akku, virtalukonpohja, startti, laturi, LMM, isommat ylätukivarret taakse, oik takapyöränlaakeri + narinahela, bensapumppu ( Marelli), eteen menossa kiinni reaktiotangot, tukivarret, uudet jouset ( sahcs) + kääntölaakerit ( skf) , koiranluut, .
Jarrut rempattu joka nurkasta ( tiivistekumi+pölysuojat) ja uudet nesteet, kaikki levyt '23
Ehjä 1v vanha tuulilasi sadetunnistimella, xenonit jotka pelaa. Yhden talven ikäiset nastat ( 225/55R16 ), kesärenkaat sama koko type 33 vanteilla
Koppa siisti mutta vuodet näkyy hieman, ruosteita otettu kiinni ajoissa mutta luukussa hieman rupea, helmaa paikkamaalattu hieman huolimattomasti. Pari pientä paikkaa taaempien tunkinpaikkojen taakse tehty.
Menee kuin kiskoilla.
Piti jalostella tästä museoauto pikkuhiljaa mutta saattoi suunnitelmat muuttua, harvinaisen hyvin säilynyt ja itse 2.omistaja Suomessa. Se mitä on tehty on kunnon osista ja ajan kanssa, ei purkkapatentteja, tästä saisi jalostettua uudenveroisen aika järkevällä vaivalla. Tekniikalla pitäisi olla paljon km edessä, ja löytyy esim hiekkapuhallettu taatusti ruosteeton kontinluukku mukaan.
Viitosta ajattelin hinnaksi, toki voi jutella mutta ne tonnin vedot kannattaa osoittaa Palsanmäelle, kuvia Flickrissä ja auto Hämeenkyrössä ( leimaa 9/25)
[email protected]
o4o 6227676
- 339 Aspensilver, ruskea nahkasisusta kääntyvällä takapenkillä. Penkinlämmittimet, ortopenkit, aut AC, ei kovin varusteltu mutta toimii
- Vesivuodon takia 2022 / 248tkm vaihdettu tuore kone ( orig e38 728i 1/98 ) joka näyttäisi tehtaan vaihtokoneelta ( 286S1 18A), näytti uudelta kun irroitin kopat, ei tietoa onko rautaputkilla vai alu? Toimii sillä lailla kuin voi odottaakin, ei vuoda ei savuta tms, itse ajanut tällä 38tkm.
- Steptronic pelaa, huuhdeltu + suodatin 248tkm. Nyt 286tkm
- Uutta jäähdytin, oik narinahela, takajouset, käkkärivaijeri, akku, virtalukonpohja, startti, laturi, LMM, isommat ylätukivarret taakse, oik takapyöränlaakeri + narinahela, bensapumppu ( Marelli), eteen menossa kiinni reaktiotangot, tukivarret, uudet jouset ( sahcs) + kääntölaakerit ( skf) , koiranluut, .
Jarrut rempattu joka nurkasta ( tiivistekumi+pölysuojat) ja uudet nesteet, kaikki levyt '23
Ehjä 1v vanha tuulilasi sadetunnistimella, xenonit jotka pelaa. Yhden talven ikäiset nastat ( 225/55R16 ), kesärenkaat sama koko type 33 vanteilla
Koppa siisti mutta vuodet näkyy hieman, ruosteita otettu kiinni ajoissa mutta luukussa hieman rupea, helmaa paikkamaalattu hieman huolimattomasti. Pari pientä paikkaa taaempien tunkinpaikkojen taakse tehty.
Menee kuin kiskoilla.
Piti jalostella tästä museoauto pikkuhiljaa mutta saattoi suunnitelmat muuttua, harvinaisen hyvin säilynyt ja itse 2.omistaja Suomessa. Se mitä on tehty on kunnon osista ja ajan kanssa, ei purkkapatentteja, tästä saisi jalostettua uudenveroisen aika järkevällä vaivalla. Tekniikalla pitäisi olla paljon km edessä, ja löytyy esim hiekkapuhallettu taatusti ruosteeton kontinluukku mukaan.
Viitosta ajattelin hinnaksi, toki voi jutella mutta ne tonnin vedot kannattaa osoittaa Palsanmäelle, kuvia Flickrissä ja auto Hämeenkyrössä ( leimaa 9/25)
[email protected]
o4o 6227676