Laitetaan hiljaiseen myyntiin alkuperäinen 325i avo -89 vuosimallia. Hyvin säilynyt helmi, joka ei kilometrejä pelkää!
Manuaalivaihteinen, laatikko toimii niinkuin pitääkin. Vaihtaa sulavasti vaihteet ja on jämäkkä.
Täysin ehjä rättikatto, pitää vedet ulkona. Mekanismi kunnossa.
Sisusta verhoiltu edellisen omistajan toimesta uudelleen, joten on täten erittäin hyvässä kunnossa, eikä siinä ole reikiä tai repeämiä.
Ajettu 336 tkm, mutta kilsat eivät tunnu missään, saati näykkään. Ruosteeton niin päältä kuin pohjastakin. Ei vetele tai kolise. Menee kuin juna eteenpäin. Huomattavasti parempi ajettava kuin mitä uudempi BMW:ni
Katsastus voimassa 23.06.2026 saakka. Vuonna 2005 tuotu Saksasta Suomeen. Huoltohistoria tiedossa 11 vuoden ajalta.
Huollettu kattavasti kevät-kesäaikana 2025. Kuitit löytyy ja merkattu huoltokirjaan.
Lämppärin puhallin
Moottori-, vaihteisto- ja peräöljyt
Jakohihna
Vesipumppu, termostaatti, jäähdytinnesteen anturit
Moottorin- ja vaihteiston tukikumit
Kytkimen pää- ja työsylinterit
Venttiilikopan ja pakosarjan tiivisteet, venttiilien säätö
Sytytystulpat
Lambda-anturi
Ilman- ja polttoaineensuodatin
Vesipumpun/laturin ja tehostimen kiilahihnat
Ohjauskulmien säätö.
Autossa on peltipakosarja, sporttisempi putkisto, H&R jouset ja Konin iskarit. Aidot Azev vanteet, jotka istuvat täydellisesti.
Ollut vain kesäkäytössä, joten tällä hetkellä seisonnassa. Koeajo onnistuu kyllä ennen pakkasia, jos ennen kevättä menee myydyksi. Auto menee talvisäilöön Vantaalle.
Hintapyyntö on 25 000 €.
Vaihdossa ei lähtökohtaisesti tarvitse mitään, mutta jos jotain meinaa ehdottaa niin E92 325/330/335 tai E82 135 bensa automaattina.
Yksityisviestillä saa kiinni, jos kysyttävää.
Manuaalivaihteinen, laatikko toimii niinkuin pitääkin. Vaihtaa sulavasti vaihteet ja on jämäkkä.
Täysin ehjä rättikatto, pitää vedet ulkona. Mekanismi kunnossa.
Sisusta verhoiltu edellisen omistajan toimesta uudelleen, joten on täten erittäin hyvässä kunnossa, eikä siinä ole reikiä tai repeämiä.
Ajettu 336 tkm, mutta kilsat eivät tunnu missään, saati näykkään. Ruosteeton niin päältä kuin pohjastakin. Ei vetele tai kolise. Menee kuin juna eteenpäin. Huomattavasti parempi ajettava kuin mitä uudempi BMW:ni
Katsastus voimassa 23.06.2026 saakka. Vuonna 2005 tuotu Saksasta Suomeen. Huoltohistoria tiedossa 11 vuoden ajalta.
Huollettu kattavasti kevät-kesäaikana 2025. Kuitit löytyy ja merkattu huoltokirjaan.
Lämppärin puhallin
Moottori-, vaihteisto- ja peräöljyt
Jakohihna
Vesipumppu, termostaatti, jäähdytinnesteen anturit
Moottorin- ja vaihteiston tukikumit
Kytkimen pää- ja työsylinterit
Venttiilikopan ja pakosarjan tiivisteet, venttiilien säätö
Sytytystulpat
Lambda-anturi
Ilman- ja polttoaineensuodatin
Vesipumpun/laturin ja tehostimen kiilahihnat
Ohjauskulmien säätö.
Autossa on peltipakosarja, sporttisempi putkisto, H&R jouset ja Konin iskarit. Aidot Azev vanteet, jotka istuvat täydellisesti.
Ollut vain kesäkäytössä, joten tällä hetkellä seisonnassa. Koeajo onnistuu kyllä ennen pakkasia, jos ennen kevättä menee myydyksi. Auto menee talvisäilöön Vantaalle.
Hintapyyntö on 25 000 €.
Vaihdossa ei lähtökohtaisesti tarvitse mitään, mutta jos jotain meinaa ehdottaa niin E92 325/330/335 tai E82 135 bensa automaattina.
Yksityisviestillä saa kiinni, jos kysyttävää.