Voisin siirtyä sähköön, joten myyntiin paljon ajettu, mutta paljon laitettu E61. Auto ollut mulla kohta 9 vuotta ja edelleen päivittäisessä ajossa.
Facelift vm. 2007. Mittarissa 415tkm.
2021 tein autoon konerempan, jossa uusittiin kaikki mahdollinen. Uusitulla koneella ajettu 85tkm ongelmitta. 5W40 öljyt vaihdettu 10tkm välein. Koneessa rvs-käsittely.
Muutenkin lähes kaikki paikat käyty läpi ja uusittu/huollettu. Pyrkinyt käyttämään laatuosia lemförder, corteco, ate, zf jne.
DPF tyhjätty, egr paikallaan, mutta ohjelmoitu pois käytöstä.
Konerepan yhteydessä turbon vakiokuoreen sorvattu isompi siipi ja cdiTuikku ohjelmoinut n. 300hv/600nm. Muutokset tehty niin ettei vaikuta katsastukseen ja mennyt tälläisena läpi jo monet kerrat.
Letkutermari lisätty. KN ilmansuodatin.
Laatikossa xHp-ohjelma, megatroniikka täysin huollettu: solenoidit, välilevyt, tiivisteet jne. ZF omia öljyjä vaihdettu useaan kertaan mun aikana.
Kaikki huollot kirjattu ylös, nyt mennään jo toista huoltokirjaa. Remppailut ja huollot olen tehnyt pääasiassa itse, joten osaa niistä myös kertoa.
Väri monacoblau
Neliveto
Mustat comfort penkit muistilla
Himmenevät peilit
Valopaketti
Sport-ratti
Premium audio
Iso näyttö
Ei kattokaiteita
Takaluukun lasit tummennettu
Vetokoukku
Ate powerdiscit ja keraamiset palat joka nurkalla
Bilstein B4 iskarit
Miinuksia:
- onhan tällä jo ajettu ja se näkyy paikotellen
- takaikkunan alla pientä ruostetta ja vas. takakaaressa pienet kuplat
- narinanivelet ääntää
- ei ole msport
- ei penkinlämmittimiä
- ei webastoa
Kahdet renkaat aluvanteilla, talveksi kitkat. Bmw oma koiraverkko mukaan.
Sijainti Pirkkala. Säännöllisesti ajoja myös Joensuuhun.
7000€
Yhteydenotot soitto tai whatsapp nollaneljä42533ykskaksysi
Facelift vm. 2007. Mittarissa 415tkm.
2021 tein autoon konerempan, jossa uusittiin kaikki mahdollinen. Uusitulla koneella ajettu 85tkm ongelmitta. 5W40 öljyt vaihdettu 10tkm välein. Koneessa rvs-käsittely.
Muutenkin lähes kaikki paikat käyty läpi ja uusittu/huollettu. Pyrkinyt käyttämään laatuosia lemförder, corteco, ate, zf jne.
DPF tyhjätty, egr paikallaan, mutta ohjelmoitu pois käytöstä.
Konerepan yhteydessä turbon vakiokuoreen sorvattu isompi siipi ja cdiTuikku ohjelmoinut n. 300hv/600nm. Muutokset tehty niin ettei vaikuta katsastukseen ja mennyt tälläisena läpi jo monet kerrat.
Letkutermari lisätty. KN ilmansuodatin.
Laatikossa xHp-ohjelma, megatroniikka täysin huollettu: solenoidit, välilevyt, tiivisteet jne. ZF omia öljyjä vaihdettu useaan kertaan mun aikana.
Kaikki huollot kirjattu ylös, nyt mennään jo toista huoltokirjaa. Remppailut ja huollot olen tehnyt pääasiassa itse, joten osaa niistä myös kertoa.
Väri monacoblau
Neliveto
Mustat comfort penkit muistilla
Himmenevät peilit
Valopaketti
Sport-ratti
Premium audio
Iso näyttö
Ei kattokaiteita
Takaluukun lasit tummennettu
Vetokoukku
Ate powerdiscit ja keraamiset palat joka nurkalla
Bilstein B4 iskarit
Miinuksia:
- onhan tällä jo ajettu ja se näkyy paikotellen
- takaikkunan alla pientä ruostetta ja vas. takakaaressa pienet kuplat
- narinanivelet ääntää
- ei ole msport
- ei penkinlämmittimiä
- ei webastoa
Kahdet renkaat aluvanteilla, talveksi kitkat. Bmw oma koiraverkko mukaan.
Sijainti Pirkkala. Säännöllisesti ajoja myös Joensuuhun.
7000€
Yhteydenotot soitto tai whatsapp nollaneljä42533ykskaksysi