Nyt lähtee tosi sopivasti karsittuun hintaan!
Moottori irti ja kannentiiviste palanut.
Uusi pyramiditiiviste joka varmasti kestää, maksaa 320euroa.
Moottori käyty huolella läpi. Säädetty E85lle. Muutokset otteessa. Muutettu alustaltaan ja jarruiltaan vastaamaan 540i mallia (poislukien M5 etujarrut). 287hp penkitetty @ 0.4bar ennen koneremppaa. Paljon potentiaalia isommilla suuttimilla ja ahtopainetta nostamalla. Hukkaporttien kellot vaatii jäykemmät jouset ahtopaineen nostoa varten.
Kuvia auton matkan varrelta: http://coltti.hi.fi/kuvat/Bmw/535i/
Kori:
-Koriltaan oikeasti erittäin hyväkuntoinen, ruostetta ei ole.
-Etulokasuojat on vaihdettu uusiin ja maalattu sopivalla värillä.
-Kolhuton ja ruosteeton takakontin luukku mukaan.
Alusta
-K-Sport Street Coil-overit ja M-sport vakaajat.
-Reaktiotangoissa ja taka-akselin isot puslat Powerflexiä.
-E34 M5 etujarrut 315x32mm
-E34 540i takajarrut 300x20mm
Moottori:
-Alle 5tkm rempan jälkeen ajettu 9.4 puristeinen alakerta, uudet männänrenkaat ja hoonaus, alakerran laakerit, uusi jakoketju ja imupuolen laahain, uudet stefat koneessa. Nokka ja keinut hyväkuntoiset.
-2kpl Garret T25 ahdinta. Saab 9000sta peräisin.
-350cc/min suuttimet, jotka 0.45bar ahtopaineella on tapissa.
-Käännetty imusarja, joka tosin on vanhemmasta ja turhan pienillä kanavilla, alkuperäinen imusarja kääntöaihioksi mukaan.
Moottorinohjaus:
-Megasquirt MS2 V3.0, tehty Motronic boksiin ja käyttää kevyesti muokattua vakiojohtosarjaa.
-Hukkakipinä.
Voimansiirto:
-6.7kg teräsvauhtipyörä.
-Sachs SRE -765 asetelma ja massalevy, kestää n. 700nm vääntöä.
-Vaihteistossa Redline MTL, kaikki stefat myös vaihdettu.
-Kardaanin tukilaakeri ja lootan päässä oleva kumilimppu uusittu vähän aikaa sitten.
-Uusi Lukkoyksikkö 25% välitys 2.93. 2000rpm@100km/h
Varusteita:
-Nahkasisusta
-Lukkoperä 2.93 välityksellä.
-Servotronic.
-Cruise (vaijeria ei ole kytketty, vaatii hieman huomiota kaasuvivustoon, että sen kehtaa kytkeä)
235/45/17 Nokian Hakka-Z kesärenkaat, pintaa n. 6-7mm. 17" Borbetin 6-puolaisilla aluilla.
Puhelimessa ja paikanpäällä saa lisätietoja.
-Hinta 5000€ josta en tingi
Moottori irti ja kannentiiviste palanut.
Uusi pyramiditiiviste joka varmasti kestää, maksaa 320euroa.
Moottori käyty huolella läpi. Säädetty E85lle. Muutokset otteessa. Muutettu alustaltaan ja jarruiltaan vastaamaan 540i mallia (poislukien M5 etujarrut). 287hp penkitetty @ 0.4bar ennen koneremppaa. Paljon potentiaalia isommilla suuttimilla ja ahtopainetta nostamalla. Hukkaporttien kellot vaatii jäykemmät jouset ahtopaineen nostoa varten.
Kuvia auton matkan varrelta: http://coltti.hi.fi/kuvat/Bmw/535i/
Kori:
-Koriltaan oikeasti erittäin hyväkuntoinen, ruostetta ei ole.
-Etulokasuojat on vaihdettu uusiin ja maalattu sopivalla värillä.
-Kolhuton ja ruosteeton takakontin luukku mukaan.
Alusta
-K-Sport Street Coil-overit ja M-sport vakaajat.
-Reaktiotangoissa ja taka-akselin isot puslat Powerflexiä.
-E34 M5 etujarrut 315x32mm
-E34 540i takajarrut 300x20mm
Moottori:
-Alle 5tkm rempan jälkeen ajettu 9.4 puristeinen alakerta, uudet männänrenkaat ja hoonaus, alakerran laakerit, uusi jakoketju ja imupuolen laahain, uudet stefat koneessa. Nokka ja keinut hyväkuntoiset.
-2kpl Garret T25 ahdinta. Saab 9000sta peräisin.
-350cc/min suuttimet, jotka 0.45bar ahtopaineella on tapissa.
-Käännetty imusarja, joka tosin on vanhemmasta ja turhan pienillä kanavilla, alkuperäinen imusarja kääntöaihioksi mukaan.
Moottorinohjaus:
-Megasquirt MS2 V3.0, tehty Motronic boksiin ja käyttää kevyesti muokattua vakiojohtosarjaa.
-Hukkakipinä.
Voimansiirto:
-6.7kg teräsvauhtipyörä.
-Sachs SRE -765 asetelma ja massalevy, kestää n. 700nm vääntöä.
-Vaihteistossa Redline MTL, kaikki stefat myös vaihdettu.
-Kardaanin tukilaakeri ja lootan päässä oleva kumilimppu uusittu vähän aikaa sitten.
-Uusi Lukkoyksikkö 25% välitys 2.93. 2000rpm@100km/h
Varusteita:
-Nahkasisusta
-Lukkoperä 2.93 välityksellä.
-Servotronic.
-Cruise (vaijeria ei ole kytketty, vaatii hieman huomiota kaasuvivustoon, että sen kehtaa kytkeä)
235/45/17 Nokian Hakka-Z kesärenkaat, pintaa n. 6-7mm. 17" Borbetin 6-puolaisilla aluilla.
Puhelimessa ja paikanpäällä saa lisätietoja.
-Hinta 5000€ josta en tingi
Comment