Neliveto, HUD, tutkacruise, prof. navi, M-Sport ulkopaketti yms:
Hyvää:
- maltilliset kilometrit 155.000
- huollettu
- kunnolliset varusteet -- tämä on aivan eri auto kuin karvalakki E61
- kaikki himmelit toimii ja jokainen hevonen on tallella
- panoraaman tyhjennysletkut rassattu hiljattain auki + tiivisteet uusittu, takaluukun johtosarja tarkastettua ja yksi johto juotettu, tasonsäädön kompuran ilmanotto tarkastutettu Laakkosella, huohotinhimmelit cold climate mallia, ei kolise puolla eikä tutise, vanokset eivät liiemmin raksuttele
- lootan 'ikuinen' öljy vaihdettu n. 100k kohdalla (pohjatiiviste hikoili hieman öljyä, varmuuden vuoksi uusittu)
- kesällä mitattu keskikulutus matka-ajossa Espoo-Lieksa 8.7l/100km auto kattoon asti lastattuna rajoitus+10km/h nopeuksilla. No okei takaisin tullessa meni 9.5l/100km kun en jaksanut enää himmailla.
- ajaessa tulee hyvälle tuulelle
Ominaisuuksia (jottei tule mitään jälkipuheita):
- muutama ärsyttävä naarmu
- syö öljyä litran per 3000-6000km (ominaisuus), joitain yksittäisiä vikakoodeja tulee ja menee
- Öljy+suodattimet, sisäilman suodatin, jarrunesteet vaihdettu kesällä huolto-ohjelman mukaisesti, mutta etu- ja takajarrulevyt vaihtokunnossa.
- pakkasella ilmeisesti etuiskarien ylälaakerit toisinaan narahtavat hidastetöyssyjen yli ajettaessa
- keskieurooppakitkat ovat jäällä aika jännät -- opit ennakoivaa ajotapaa! Suosittelen uusien kunnon talvinakkien ostoa.
Hp. €22.500, auto Espoossa.
Myyn koska raksaprojekti vaatii loputtomasti pääomia. Vaihdossa voi koittaa tarjota puolet halvempaa E39 toukkaa, Alpinatoukkaa, ehkä jopa Väykkymersua. Automaattiloota ja aukoton huoltohistoria pitää löytyä, projekteille ei ole aikaa ja tuuninkipelejä en jaksa harrastaa. Vaaleasta sisustasta saa valtavasti lisäpisteitä.
Hyvää:
- maltilliset kilometrit 155.000
- huollettu
- kunnolliset varusteet -- tämä on aivan eri auto kuin karvalakki E61
- kaikki himmelit toimii ja jokainen hevonen on tallella
- panoraaman tyhjennysletkut rassattu hiljattain auki + tiivisteet uusittu, takaluukun johtosarja tarkastettua ja yksi johto juotettu, tasonsäädön kompuran ilmanotto tarkastutettu Laakkosella, huohotinhimmelit cold climate mallia, ei kolise puolla eikä tutise, vanokset eivät liiemmin raksuttele
- lootan 'ikuinen' öljy vaihdettu n. 100k kohdalla (pohjatiiviste hikoili hieman öljyä, varmuuden vuoksi uusittu)
- kesällä mitattu keskikulutus matka-ajossa Espoo-Lieksa 8.7l/100km auto kattoon asti lastattuna rajoitus+10km/h nopeuksilla. No okei takaisin tullessa meni 9.5l/100km kun en jaksanut enää himmailla.
- ajaessa tulee hyvälle tuulelle
Ominaisuuksia (jottei tule mitään jälkipuheita):
- muutama ärsyttävä naarmu
- syö öljyä litran per 3000-6000km (ominaisuus), joitain yksittäisiä vikakoodeja tulee ja menee
- Öljy+suodattimet, sisäilman suodatin, jarrunesteet vaihdettu kesällä huolto-ohjelman mukaisesti, mutta etu- ja takajarrulevyt vaihtokunnossa.
- pakkasella ilmeisesti etuiskarien ylälaakerit toisinaan narahtavat hidastetöyssyjen yli ajettaessa
- keskieurooppakitkat ovat jäällä aika jännät -- opit ennakoivaa ajotapaa! Suosittelen uusien kunnon talvinakkien ostoa.
Hp. €22.500, auto Espoossa.
Myyn koska raksaprojekti vaatii loputtomasti pääomia. Vaihdossa voi koittaa tarjota puolet halvempaa E39 toukkaa, Alpinatoukkaa, ehkä jopa Väykkymersua. Automaattiloota ja aukoton huoltohistoria pitää löytyä, projekteille ei ole aikaa ja tuuninkipelejä en jaksa harrastaa. Vaaleasta sisustasta saa valtavasti lisäpisteitä.