E39 touring osina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zanddu
    Bimmer Rookie
    • Apr 2016
    • 44
    • Iitti

E39 touring osina

Moikka!
    Kyseessä siis -98 vuoden 520 manuaali farkku e39. Varusteita ei juurikaan ole. 4xsähkölasit, ajotietokone yms perusjutut. Autolla ajettu ~412tkm ja on täydellisellä huoltokirjalla. Alkuperäinen väri on punainen(calypsorot metallic), mutta maalattu jälkeenpäin eri väriseksi.

Kone on M52B20, joka toimii hyvin, ei vuoda öljyä tai kuluta nesteitä. Päästötkin on mitattu helmikuussa hyväksytysti eli moottori ja putkisto on kunnossa.

Koko auto siis myydään osina eli kaikki löytyy mm. hyväkuntoinen takaluukku ja ovet, tumma sisusta/ovipahvit, tummanharmaat sisätilan listat, tavaratilan suojaverho, tummennetut takavalot ja sivuvilkut, suht tuoreet etu-umpiot ja kaikki muu mahdollinen mitä irti lähtee. Kysykää ja tarjotkaa rohkeasti!
    Löytyy myös 2din soittimen sovitteet ja uudet paketissa olevat koiranluut.

Myytyjä osia:
    - Vaihdekepin nuppi

Auto sijaitsee Lahdessa, mutta itse asun Iitissä eli pienellä viiveellä on mahdollista saada osia. Kulkeutuu myös Kouvolan suuntaan arkisin ja lähetys onnistuu. Yhteyttä saa ottaa viestillä tai whatsapilla numeroon o45-2310818 tai sitten privalla.
  • thebluenile
    Bimmer Rookie
    • Dec 2013
    • 122
    • Helsinki

Mulla olisi tarve sumuvaloille E39 sedaniin. Onko kunnossa ja meneekö ne mun autoon?

e39, 530i, 2001

Comment

Working...
    X