myydään kansivikainen e39 523i touring 1997

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EDF7X40
    Bimmer Rookie
    • Apr 2009
    • 89
    • Pääkaupunkiseutu

myydään kansivikainen e39 523i touring 1997

Vm. 1997 523i manuaali e39 Touringista pääsi luultavasti kansipahvi kärähtämään syylärivuodon ja kiireen seurauksena. Ilmaus ei auta, aina vaan tulee lisää ilmaa jäähdytysjärjestelmään ja jäähdytysneste samenee hieman. Koko auto myyntiin tällaisenaan tai sitten otan tästä itselleni muutaman osan..

Väri on Biarritzblau metallinsininen. autossa on ajan patinaa, kaaret hyvässä kuplassa, luukku ruosteessa jne. Sisällä mm. kulahtaneet kangas-sporttipenkit ja hifi-kajarit. Alustasta olen hitsannut kolme neljästä tunkinpaikasta. Alusta muilta osiltaan hyvässä käyttökunnossa, paljon viime vuosina uusittua osaa kiinni. Moottori on minulla olon ajan syönyt öljyä hyvällä halulla, mutta tulpat juuri uusittu ja motti käy muuten puhtaasti joka pytyllä. Kytkin pitää hyvin.

Leimaa jäljellä kuukauden verran.

Koko auto ok kuntoisilla 225/55r16 kesärenkailla 800e. Ilman lohkolämppäriä, sisätilapistoketta, syyläriä, laturia sekä vetokoukkua 500e. Kuvia sähköpostiin pyynnöstä. Auto Kirkkonummella. Autoa pystyy ajamaan, mutta pitää jäähdytellä ja laskea jäähdytysjärjestelmästä painetta kymmenisen kilsan välein. Helpompi lienee hakea trailerilla.

Valmistusnumeron loppuosa on BY00764.

YV:llä alkuun
    /Tommi
    Last edited by EDF7X40; 07-05-2018, 22:52. Reason: auton sijainti lisätty
  • EDF7X40
    Bimmer Rookie
    • Apr 2009
    • 89
    • Pääkaupunkiseutu

Onko liian kallis?

Halpuutetaan sitten, 450e eurolla pihasta pois, vetokoukku, säteilylämppäri ja sisäpistorasia jää mulle.

/Tommi

Comment

Working...
    X