BMW e36 coupe 325 ia vm. 1994 Heinkäkuu. Boston Green. Alkuperäisen ostajan paperit tallella. Suomihistoria hieman epäselvä. Pelastin m-merkki jonnelta. Oma vanha ajettiin lunariin suoralla tiellä niin piti laastariksi hommata.
M50 rautalohko vanoksella.
2020
heinäkuussa tullut minulle 300tkm mittarissa.
Jotku humppavehkeet mallia vanhat tulivat mukana.
Tehnyt huollot oston jälkeen: vesipumpun, jääähdyttimen, termarin, visko propellin, vesipumpun hihnapyörän ja alumiinisen termarikotelon. Sytytystulpat, öljyt ja pari alipaineletkua kun oli haperoita. Uusi laturin hihna. Jarrunesteet. Kaikki sulakkeet uusinut uudempiin, niistä vanhan ajan versioista.
Taakse meyle hd takaiskarien tukilaakerit, vahvikelevyillä.
Automaattilaatikon öljyt koneellisesti vaihdettu + tiiviste ja hoitoaine.
Huoranportaat Puolasta, kuidutus jälki ei paras mahdollinen. Maalattu matalla.
Tummat chrystal takaumpiot, vakio rekkarivalot, tummat sivuvilkut sivuille ja eteen. Tummat sumuvalot eteen sini/keltaisilla polttimoilla (vaihtuu kun painaa sumuvaloa uudestaan)
LED enkelit, vilkku toiminnolla.
Meyle hd etutukivarret.
2021
moottorikumityynyt uusittu, ohjaustehostimen öljyt. Takakelkka remppa strong flex puslilla (punaiset normi kovuus Sh-luokka) Jykevät säädettävät takatukivarret. Samassa myös takalaakerit ja käsijarruvaijerit uusittu. Vahvikelevyt liimattu (kiinnityskohdat olivat ruosteettomat ja ehjät, ei murtumia tai yms.) Jarrukilpiä on leikattu sen verran että saa hydraulisen käsijarrun satulat tarvittaessa.
Löytyy myös 14millinen perän pultti, vaatii vähän lisää kierrettä.
3-puolanen m-sport ratti.
Uusi maskipelti ja M-techin puskuri (maalattuina, ei asennettuna)
Peräöljyt uusittu
2022
perus TA technic alusta, väliaikainen ratkaisu. uudet ylätukilaakerit eteen. Uusi tuulilasi, uudet takarenkaat. Edessä pari v vanhat mut hyvin pintaa.
Uusi autom. laatikon öljynlaudutin, ilmastoinnin kenno ja uudet kylmäaineet sisässä. Uusi apulaitehihna.
Muuten ikäisekseen hyvässä kunnossa kilsoihin nähden ja ei todellakaan niistä rujoimmista coupeista.
Vakionopeudensäädin toimii ja iso nappinen ajotietokone missä jopa pikselit tallella.
Ajettu minun aikana ainoastaan kesäisin. Jäänyt marraskuussa 2022 leima kylmänä seisomaan. Oikea takahelma vaatii hitsausta nostokohan paikalta. Ei muusta jäänyt leima kiinni ja ei ollut paikkaa/vehkeitä itsellä ni minkäs teet.
330tkm mittarissa tällä hetkellä.
Sisusta fiksussa kunnossa, ei ovipahvit repsota. Tumma sisusta alhaalta ja puolet ylöspäin beige. Hyvässä kunnossa nahkainen kyynärnoja, musta.
Vetokoukku autossa, irroitettava. Eri takaalalippa kiinni tällä hetkellä, löytyy myös orkkisväriin, vetokoukun luukulla oleva vakiolippa.
Automaatin perä pitäisi kaiken tiedon mukaan olla lukollinen 3,15 välityksellä. Eli ZF laatikkoa ja etukardaanin pätkää ja kolme johtoa laittaa niin swappi onnistuu. Löytyy myös kova VP mallai chromalyteräs, vaatii koneistuksen.
Miinukset:
Akku kuollut
Vanhat moottoriöljyt sisässä.
Oikea takahelma vaatii hitsausta nostokohan paikalta. Vesipohjan pellit olisi hyvä myös uusia
Rattiputken alimmassa laakerissa välystä tuntuu ratissa ylös/alas liikeenä uusi osa (70€)
Polttoainemittari ei aina pysy mukana (ollut jo minulle tullessa) toimii kun painaa mittaristoa sisään päin.
Pientä repsotusta kuskin pään kohalta, kattoverhoilussa. Liimaus alkanut pettämään.
Vasen takakaari, pientä kukkaa ja pieni lommo sen yläpuolella.
Konepellissä kiveniskuja pientä kosmeettista.
Automaattivaihteiston Eco/sport nappi ei toimi, mut palautuu aina eco tilaan kun auton sammuttaa.
Vasemman takasivulasin sarana väsynyt, pysyy ylhäällä kun laittaa pahvin palan väliin.
Imusarja olisi hyvä käyttää auki, epäilen että siellä on imuvuoto. Teen itse jos en joudu luopumaan kuin myös helmankin.
Mukaan tulee paljon osia ja vanteita, työkaluja, kemikaaleja. Manuaali polkimet swappia, parempia kaiuttimia, ikkunahissejä, ratteja, toinen kyynärnoja ymym, kannatinlaakeria, puslaa, toinen iso ajotietokone, INA nostajia Parit erillaiset lisäumpiot. 328i:n valurauta "pakosarjat" 325:seen upgrade. Nahkaset m-sport penkit, pienet vekit niissä muttei iso työ laittaa kuntoon nyky liimamatoilla esim. Fatlip kiiltävä musta eteen, ei sovi m-techin oman lipan kanssa yhtä aikaa. Nyt GT splitterit kiinni vanhassa etupuskurissa vielä. 328i jarrusatulat, vaatii kunnostuksen. Pientä pisteosia, kiinnikkeitä, katkaisijoita. orkkis talvirengas setti nastoilla + vararengas. 17" keskin KT8 huulivanteet 8" ja 8,5" ja niihin uudet soviterenkaat.
Iso läjä kuitteja.
Myyn kaiken kerralla ja en halua myydä, mutta oikeusmurhan jälkeen ei nähtävästi muu auta. Myydään hyvään kotiin ja pitkälle pidolle. Ei kiinnosta parin tonnin tarjoukset ja eikä vaihdokit.
Tämä on varovainen kokeilu nyt alkuun, ensi kuussa voi olla jo kiire näiden lakilaskujen ja paskan puolesta.
Voutille en tätä halvalla anna. https://www.nettiauto.com/bmw/325/13735330
M50 rautalohko vanoksella.
2020
heinäkuussa tullut minulle 300tkm mittarissa.
Jotku humppavehkeet mallia vanhat tulivat mukana.
Tehnyt huollot oston jälkeen: vesipumpun, jääähdyttimen, termarin, visko propellin, vesipumpun hihnapyörän ja alumiinisen termarikotelon. Sytytystulpat, öljyt ja pari alipaineletkua kun oli haperoita. Uusi laturin hihna. Jarrunesteet. Kaikki sulakkeet uusinut uudempiin, niistä vanhan ajan versioista.
Taakse meyle hd takaiskarien tukilaakerit, vahvikelevyillä.
Automaattilaatikon öljyt koneellisesti vaihdettu + tiiviste ja hoitoaine.
Huoranportaat Puolasta, kuidutus jälki ei paras mahdollinen. Maalattu matalla.
Tummat chrystal takaumpiot, vakio rekkarivalot, tummat sivuvilkut sivuille ja eteen. Tummat sumuvalot eteen sini/keltaisilla polttimoilla (vaihtuu kun painaa sumuvaloa uudestaan)
LED enkelit, vilkku toiminnolla.
Meyle hd etutukivarret.
2021
moottorikumityynyt uusittu, ohjaustehostimen öljyt. Takakelkka remppa strong flex puslilla (punaiset normi kovuus Sh-luokka) Jykevät säädettävät takatukivarret. Samassa myös takalaakerit ja käsijarruvaijerit uusittu. Vahvikelevyt liimattu (kiinnityskohdat olivat ruosteettomat ja ehjät, ei murtumia tai yms.) Jarrukilpiä on leikattu sen verran että saa hydraulisen käsijarrun satulat tarvittaessa.
Löytyy myös 14millinen perän pultti, vaatii vähän lisää kierrettä.
3-puolanen m-sport ratti.
Uusi maskipelti ja M-techin puskuri (maalattuina, ei asennettuna)
Peräöljyt uusittu
2022
perus TA technic alusta, väliaikainen ratkaisu. uudet ylätukilaakerit eteen. Uusi tuulilasi, uudet takarenkaat. Edessä pari v vanhat mut hyvin pintaa.
Uusi autom. laatikon öljynlaudutin, ilmastoinnin kenno ja uudet kylmäaineet sisässä. Uusi apulaitehihna.
Muuten ikäisekseen hyvässä kunnossa kilsoihin nähden ja ei todellakaan niistä rujoimmista coupeista.
Vakionopeudensäädin toimii ja iso nappinen ajotietokone missä jopa pikselit tallella.
Ajettu minun aikana ainoastaan kesäisin. Jäänyt marraskuussa 2022 leima kylmänä seisomaan. Oikea takahelma vaatii hitsausta nostokohan paikalta. Ei muusta jäänyt leima kiinni ja ei ollut paikkaa/vehkeitä itsellä ni minkäs teet.
330tkm mittarissa tällä hetkellä.
Sisusta fiksussa kunnossa, ei ovipahvit repsota. Tumma sisusta alhaalta ja puolet ylöspäin beige. Hyvässä kunnossa nahkainen kyynärnoja, musta.
Vetokoukku autossa, irroitettava. Eri takaalalippa kiinni tällä hetkellä, löytyy myös orkkisväriin, vetokoukun luukulla oleva vakiolippa.
Automaatin perä pitäisi kaiken tiedon mukaan olla lukollinen 3,15 välityksellä. Eli ZF laatikkoa ja etukardaanin pätkää ja kolme johtoa laittaa niin swappi onnistuu. Löytyy myös kova VP mallai chromalyteräs, vaatii koneistuksen.
Miinukset:
Akku kuollut
Vanhat moottoriöljyt sisässä.
Oikea takahelma vaatii hitsausta nostokohan paikalta. Vesipohjan pellit olisi hyvä myös uusia
Rattiputken alimmassa laakerissa välystä tuntuu ratissa ylös/alas liikeenä uusi osa (70€)
Polttoainemittari ei aina pysy mukana (ollut jo minulle tullessa) toimii kun painaa mittaristoa sisään päin.
Pientä repsotusta kuskin pään kohalta, kattoverhoilussa. Liimaus alkanut pettämään.
Vasen takakaari, pientä kukkaa ja pieni lommo sen yläpuolella.
Konepellissä kiveniskuja pientä kosmeettista.
Automaattivaihteiston Eco/sport nappi ei toimi, mut palautuu aina eco tilaan kun auton sammuttaa.
Vasemman takasivulasin sarana väsynyt, pysyy ylhäällä kun laittaa pahvin palan väliin.
Imusarja olisi hyvä käyttää auki, epäilen että siellä on imuvuoto. Teen itse jos en joudu luopumaan kuin myös helmankin.
Mukaan tulee paljon osia ja vanteita, työkaluja, kemikaaleja. Manuaali polkimet swappia, parempia kaiuttimia, ikkunahissejä, ratteja, toinen kyynärnoja ymym, kannatinlaakeria, puslaa, toinen iso ajotietokone, INA nostajia Parit erillaiset lisäumpiot. 328i:n valurauta "pakosarjat" 325:seen upgrade. Nahkaset m-sport penkit, pienet vekit niissä muttei iso työ laittaa kuntoon nyky liimamatoilla esim. Fatlip kiiltävä musta eteen, ei sovi m-techin oman lipan kanssa yhtä aikaa. Nyt GT splitterit kiinni vanhassa etupuskurissa vielä. 328i jarrusatulat, vaatii kunnostuksen. Pientä pisteosia, kiinnikkeitä, katkaisijoita. orkkis talvirengas setti nastoilla + vararengas. 17" keskin KT8 huulivanteet 8" ja 8,5" ja niihin uudet soviterenkaat.
Iso läjä kuitteja.
Myyn kaiken kerralla ja en halua myydä, mutta oikeusmurhan jälkeen ei nähtävästi muu auta. Myydään hyvään kotiin ja pitkälle pidolle. Ei kiinnosta parin tonnin tarjoukset ja eikä vaihdokit.
Tämä on varovainen kokeilu nyt alkuun, ensi kuussa voi olla jo kiire näiden lakilaskujen ja paskan puolesta.
Voutille en tätä halvalla anna. https://www.nettiauto.com/bmw/325/13735330