10.9.2011 NYT koko loppuauton saa ostaa pois!!! - saa viedä romuauton hinnalla.
Hinta 100e koko loppuauto(itselle jätän etu ja takapuskurin ja konepellin ja peräluukun).
Osina myynti kuitenkin jatkuu niin kauan kuin joku ostaa kokoauton tai paalaan sen:
Nyt kaikki osat halvalla jos noudat ja purat itse osan. Hinnat tässä tapauksessa:
PIENET OSAT JA PIKKU NIPPELIT KAIKKI 5e/kpl (esim sähköpeilin katkaisija,ikkunaveivi tms.)
KESKIKOKOISET JA HIEMAN ARVOKKAAMAT OSAT 10/kpl (esim sivupeili,hanskalokero tms.)
ISOMMAT JA ARVOKKAAMAT KORIN OSAT 20e/kpl (esim ovi,mittaristo tms.)
TEKNIIKAN PIENEMMÄT OSAT 20e/kpl (esim laturi,startti tms.)
TEKNIIKAN ISOMMAT OSAT 40e/kpl (esim perä, vaihteisto tms.)
Yllä oleva hinnoittelutaulukko koskee kaikkia autossa olevia osia.
Hinnat ei voimassa jos joudun itse purkamaan tai lähettämään osan.
Otsikon mukainen auto myydään osina lähes kokonaan.
(Lue tämä ilmoitus huolellisesti läpi jotta välttyisimme turhilta kyselyiltä ja väärinkäsityksiltä kaupanteon yhteydessä).
Tietoja:
- Bmw 316i vm.1991
- Sedan
- Aluvanteet hakkapelitta 4 nastarenkailla(2huonompaa ja 2 hyvää rengasta) 85euroa!
- Bilstein iskunvaimentimet ja madallussarja (myyty)
- Valoluomet 15euroa!
- Takalasin lippa (myyty)
- Kirkkaat takavalot (myyty)
- pörinäpönttö (myyty)
- Punaiset valorinkulat etuvaloissa (myyty)
- etusumuvalot (ei uudet, vähän rikki)
- Alustavalot (3kpl n 90cm putkea ja ohjainyksikkö johtoineen) 20euroa!
yms..
- Tekniikasta sen verran että moottorista jakohihna katkennut ja kannesta venttiileitä
"solmussa", ei purettu mutta tutkittu ja testattu asian näin olevan>Moottori kuitenkin käy ja käynnistyy, mutta käy huonosti ja röpöttää- Äänen ja käynnin perusteella voi arvioida ainakin kahden pakoventtiilin hieman vääntyneen.
Siis koko auto myydään osina ja purkaminen aloitetaan lähipäivinä.
Myyntiehdot:
Toimitustavat: Sovittaessa nouto tai matkahuollon/postin välityksellä lähettäminen. Noudettaessa maksu käteisellä. Lähetysten osalta toimii niin, että kun sovittu kauppasumma näkyy tililläni niin vien osat matkahuollon/postin kuljetettavaksi.
Myös postiennakko/jälkivaatimus onnistuu "kohtuuhintaisten" osien kohdalla ja jos koen ostajan luotettavaksi.
Pääsääntöisesti osat pystyn lähettämään jo seuraavan päivän aikana kauppojen sopimisesta. Eli osat saa nopeasti. Posti/rahtikulut tulee aina ostajan maksettavaksi enkä maksa postikuluja itse täällä vaan ostajan on hoidettava ne tavaraa noudettaessa matkahuollosta/postista.
Osat myydään sopivalla hinnalla ja vain sopivalla hinnalla. Ylihintaa ei varmasti tarvitse maksaa, mutta ilmaisia nämä ei kuitenkaan ole. Osakyselyjen yhteydessä kannattaa tarjota sopivaa summaa jo valmiiksi,koska olen huono itse keksimään hintaa osille.
Kysyä saa jos on kysyttävää.
Osat sijaitsee pääsääntöisesti Rovaniemellä.
Yhteydet ensin privalla
Kuvia autosta vielä kun se on purkamaton: http://kuvablogi.com/blog/23874/10/
MYYDYT OSAT: (päivitän listaa tähän alle):
- Takavalot
- Takalasinlippa
- oikea takaoven lista
- Lämppärin esivastus
- Etupenkit
- Vaihdekepin nuppi
- Vasen etuovi pahvi
- Konepellin kaasujouset
- Alustasarja
- Pörinäpönttö
- Kaiutinritilät hattuhyllyltä
- Maskinpelti
- Etuvalot
- vasen sisäkahvan ympärysmuovi
-lämmönsäätöpaneeli
-Vasen etulokasuoja
-Munuaiset
-Vesiventtiili
-Bensapumppu
-Moottorin Ohjausyksikkö
-Vasen etuoven lista
-Oikea sisäkahvan ympärysmuovi
-Hätävilkkukatkaisin
- Perä
- Keskikonsolin tuhkakuppi
- Kumimatot
Hinta 100e koko loppuauto(itselle jätän etu ja takapuskurin ja konepellin ja peräluukun).
Osina myynti kuitenkin jatkuu niin kauan kuin joku ostaa kokoauton tai paalaan sen:
Nyt kaikki osat halvalla jos noudat ja purat itse osan. Hinnat tässä tapauksessa:
PIENET OSAT JA PIKKU NIPPELIT KAIKKI 5e/kpl (esim sähköpeilin katkaisija,ikkunaveivi tms.)
KESKIKOKOISET JA HIEMAN ARVOKKAAMAT OSAT 10/kpl (esim sivupeili,hanskalokero tms.)
ISOMMAT JA ARVOKKAAMAT KORIN OSAT 20e/kpl (esim ovi,mittaristo tms.)
TEKNIIKAN PIENEMMÄT OSAT 20e/kpl (esim laturi,startti tms.)
TEKNIIKAN ISOMMAT OSAT 40e/kpl (esim perä, vaihteisto tms.)
Yllä oleva hinnoittelutaulukko koskee kaikkia autossa olevia osia.
Hinnat ei voimassa jos joudun itse purkamaan tai lähettämään osan.
Otsikon mukainen auto myydään osina lähes kokonaan.
(Lue tämä ilmoitus huolellisesti läpi jotta välttyisimme turhilta kyselyiltä ja väärinkäsityksiltä kaupanteon yhteydessä).
Tietoja:
- Bmw 316i vm.1991
- Sedan
- Aluvanteet hakkapelitta 4 nastarenkailla(2huonompaa ja 2 hyvää rengasta) 85euroa!
- Bilstein iskunvaimentimet ja madallussarja (myyty)
- Valoluomet 15euroa!
- Takalasin lippa (myyty)
- Kirkkaat takavalot (myyty)
- pörinäpönttö (myyty)
- Punaiset valorinkulat etuvaloissa (myyty)
- etusumuvalot (ei uudet, vähän rikki)
- Alustavalot (3kpl n 90cm putkea ja ohjainyksikkö johtoineen) 20euroa!
yms..
- Tekniikasta sen verran että moottorista jakohihna katkennut ja kannesta venttiileitä
"solmussa", ei purettu mutta tutkittu ja testattu asian näin olevan>Moottori kuitenkin käy ja käynnistyy, mutta käy huonosti ja röpöttää- Äänen ja käynnin perusteella voi arvioida ainakin kahden pakoventtiilin hieman vääntyneen.
Siis koko auto myydään osina ja purkaminen aloitetaan lähipäivinä.
Myyntiehdot:
Toimitustavat: Sovittaessa nouto tai matkahuollon/postin välityksellä lähettäminen. Noudettaessa maksu käteisellä. Lähetysten osalta toimii niin, että kun sovittu kauppasumma näkyy tililläni niin vien osat matkahuollon/postin kuljetettavaksi.
Myös postiennakko/jälkivaatimus onnistuu "kohtuuhintaisten" osien kohdalla ja jos koen ostajan luotettavaksi.
Pääsääntöisesti osat pystyn lähettämään jo seuraavan päivän aikana kauppojen sopimisesta. Eli osat saa nopeasti. Posti/rahtikulut tulee aina ostajan maksettavaksi enkä maksa postikuluja itse täällä vaan ostajan on hoidettava ne tavaraa noudettaessa matkahuollosta/postista.
Osat myydään sopivalla hinnalla ja vain sopivalla hinnalla. Ylihintaa ei varmasti tarvitse maksaa, mutta ilmaisia nämä ei kuitenkaan ole. Osakyselyjen yhteydessä kannattaa tarjota sopivaa summaa jo valmiiksi,koska olen huono itse keksimään hintaa osille.
Kysyä saa jos on kysyttävää.
Osat sijaitsee pääsääntöisesti Rovaniemellä.
Yhteydet ensin privalla
Kuvia autosta vielä kun se on purkamaton: http://kuvablogi.com/blog/23874/10/
MYYDYT OSAT: (päivitän listaa tähän alle):
- Takavalot
- Takalasinlippa
- oikea takaoven lista
- Lämppärin esivastus
- Etupenkit
- Vaihdekepin nuppi
- Vasen etuovi pahvi
- Konepellin kaasujouset
- Alustasarja