Todella hyväpeltinen e30 316 2d raato

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bim
    Bimmer Rookie
    • Jul 2010
    • 152
    • Lahti

Todella hyväpeltinen e30 316 2d raato

Eli kyseisessä rullaavassa raadossa on suurin osa pohjassa olevista osista tallella, ja lähes kaikki moottorin apulaitteet, muuta ei kannata hirveästi udella. Hammastankoa ja perää ei ole, moottori on leiponut, vasen etu-alatukivarsi kiero, ja automaattiaskin kunnosta ei tietoa. Autosta on purettu sisusta kokonaan kontista ja ohjaamosta, ja pellit on sisäpuolelta lähes täysin kuin uutta, lukuunottamatta tietysti mitä likaa on kertynyt. Autossa on myös alkuperäinen tuulilasi joka on ihan hyväkuntoinen. Näistä voi vähän päätellä alustan osien kuntoa.
    Kori on saatavilla maksimissaan muutaman viikon, kun ei ole kunnollista säilytyspaikkaa. Romutustodistus ja rekisteriotteet löytyy.
    Hintaa 100e, mikä on halpa hinta siihen nähden mitä jäljellä olevista osista helpohkosti saa.

Lahti. 044-0660135
    Last edited by Bim; 28-07-2012, 20:18.
  • Bim
    Bimmer Rookie
    • Jul 2010
    • 152
    • Lahti

Tämä ruoto menee todennäköisesti romuttamolle ennen seuraavaa uppia mikäli ostajaa ei löydy. Autossa on useamman satasen edestä ihan hyväkuntoista moottorin ja pohjan osaa kun jaksaa aikansa myydä, tai sitten omaan käyttöön.
    Itse olen jo saanut rahani pois osina tästä korista, eli romutus ei mua hirveästi haittaa mutta olisi sääli osia tarvitseville.

Comment

• Bim
      Bimmer Rookie
      • Jul 2010
      • 152
      • Lahti

Pihassahan tuo raato vielä näyttää makaavan.

Comment

• Bim
        Bimmer Rookie
        • Jul 2010
        • 152
        • Lahti

Vielä löytyy kun tullut leikeltyä korjauspaloja alustasta

Comment

• Astwau
          Bimmer Rookie
          • Aug 2012
          • 73
          • Lahti

löytyykö kuvia korista?

Comment

• Bim
            Bimmer Rookie
            • Jul 2010
            • 152
            • Lahti

Al kori lähtee ennen lumia kierrätykseen.

Comment

Working...
            X