Announcement

Collapse

Ohje: Kuinka teen ilmoituksen eri myyntiosioihin? L U E ! / Rules for For sale -section!

Yleiset ohjeet, jotka käyvät jokaiseen myynti-osioon:

- *Kauppatori on vain BMW tuotteille, pl. Muut merkit osio, jossa ei ole eritelty luokkia (autot,varaosat,purkuautot,renkaat/vanteet, kaikki samassa).

- Panostaakaa viestin otsikkoon, siitä tulisi ... See more
See more
See less

Skoda Octavia Kombi 1,6tdi -10

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

Skoda Octavia Kombi 1,6tdi -10

Myydään todella siisti (ei esim tupakoitu), erittäin pieniruokainen ja pienillä ylläpitokuluilla oleva Skoda Octavia farmari, vm.2010. 1,6tdi jaksaa viedä autoa hienosti, mutta kuluttaa silti todella vähän. Sekalaisessa ajossa pääsee helposti alle 5L:n. Matka-ajossa ihan 4L:n tuntumaan. Autolla on ajettu n.160tkm, katsastettu keväällä. Juuri vaihdettu uusi kaksoismassavauhtipyörä. Jakohihna, vesipumppu ja naftasuodatin uusittu myös hiljattain. Kesärenkaat Good-Year Efficient Grip, joilla ajettu max.1000km. Nastarenkaat Nokian Hakkapeliitta 8, erittäin hyvällä pinnalla ja nastat tallella.

HUOM! Auto on katsastettu pakettiautoksi, joten on 2-paikkainen ja tämän vuoksi vuotuiset verot ja vakuutukset ovat erittäin kohtuulliset. Takapenkki on tallella ja muutos henkilöautoksi on 15min työ + katsastus. Kaupan varmistuttua, voin käydä katsastamassa henkilöautoksi, jos ostaja niin haluaa.

HINTA: 7000€. Vaihdossa kelpaa VAIN hyväkuntoinen 4-koneinen E30, tai todella hyvä E46 318i M43 koneella.

SOITA: o4oo - 75o57o, tai privaile jotain syksyn märkää.

Linkki Nettiauton ilmoitukseen: https://www.nettiauto.com/skoda/octavia/10103618

Last edited by T3; 17-11-2018, 15:09.
    .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

Hinnasta siivu pois. 7000€:lla hyväkuntoinen, lähes uusilla kesä- ja talvirenkailla oleva Skoda. Öljynvaihtohuolto tehdään ennen luovutusta uudelle omistajalle.
    Last edited by T3; 17-11-2018, 14:26.
    .

Comment

• T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

Ilmoitus ylös, hinta alas. 7000€:lla saa varmasti vastinetta rahalle. Ajomäärä vain n. 160tkm.
      Last edited by T3; 17-11-2018, 14:26.
      .

Comment

• T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

Hinta tippui taas hieman. Nyt tasaraha 7000€, jolla pitäisi olla kuntoon/ajomäärään nähden hyvinkin kohdallaan. Öljynvaihtohuolto tehty 17.11.2018 kilometrilukemalla 162985km.
        .

Comment

Working...
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎