Nyt on takaraivoon hiipinyt ajatus päivitellä autoa (E61 530 xd hyvin herkuin) tuoreempaan ja nelipyttyiseen. Autossahan minulle tärkeintä ovat penkit, joten hakusessa siksi F11 Comfort-jakkaroilla, jotka löytyvät omasta kärrystäkin. Mieluiten penkit vielä nahkaisina, allergikko kun olen. Minulle sopisi hyvin 520d tai 525d kone, mutta muitakin koneita voin harkita. Ajatuksena kuitenkin opetella ajamaan pienemmällä koneella, kun ei kaasujalka ole vuosikausiin enää painanut. Nelikko (X) myös lähtökohtaisesti hakusessa, kun jonkun verran pohjoisessa tulee kilsoja. Muilta osin varusteiden puolesta en ole ranttu, varmaan Comfortein varustetuissa X:sissä muutkin varusteet ovat jo OK. Tomaatilla auto saisi toki mielellään olla ja talvivarustein, eli lämppäreillä ja mieluiten nastoilla, mutta nämähän pieniä asioita. Kilsoja mielellään reilusti alle 200 tkm.
En ole tämän päivän penkkeihin perehtynyt, mutta jos jossain muissa penkeissä on myös E61n Comfortteihin verrattavat säädöt, niin saa tarjota vaikkei Comfort-leimaa olisikaan.
Huomioin myös autonhakutarjoukset, mutta en ehdi/jaksa itse alkaa etsimään autoa, siksipä tänne ilmoitusta kirjoittelenkin.
Voin tarjota (mutta en tyrkytä!) vaihdossa omaa autoani, joka siis -06 530 xd "semi M-Sport" (korisarja vain käsittääkseni). Autossa löytyy muuten kutakuinkin kaikki mitä odottaa voi, mutta ei käsittääkseni sport-alustaa. Alkuperä autolla Ruotsissa ja kilsoja noin 200 tkm.
Lähtökohtaisesti budjetti uudelle autolle selkeästi 2:lla alkava, eli ihan uusi pelin ei tarvitse olla.
Priva näin keskellä ruuhkavuosia paras tapa lähestyä. Soittelen kyllä mielelläni perään, jos kauppatavara vaikuttaa mielenkiintoiselta, eli ei tarvitse tsätätä loputtomiin...
En ole tämän päivän penkkeihin perehtynyt, mutta jos jossain muissa penkeissä on myös E61n Comfortteihin verrattavat säädöt, niin saa tarjota vaikkei Comfort-leimaa olisikaan.
Huomioin myös autonhakutarjoukset, mutta en ehdi/jaksa itse alkaa etsimään autoa, siksipä tänne ilmoitusta kirjoittelenkin.
Voin tarjota (mutta en tyrkytä!) vaihdossa omaa autoani, joka siis -06 530 xd "semi M-Sport" (korisarja vain käsittääkseni). Autossa löytyy muuten kutakuinkin kaikki mitä odottaa voi, mutta ei käsittääkseni sport-alustaa. Alkuperä autolla Ruotsissa ja kilsoja noin 200 tkm.
Lähtökohtaisesti budjetti uudelle autolle selkeästi 2:lla alkava, eli ihan uusi pelin ei tarvitse olla.
Priva näin keskellä ruuhkavuosia paras tapa lähestyä. Soittelen kyllä mielelläni perään, jos kauppatavara vaikuttaa mielenkiintoiselta, eli ei tarvitse tsätätä loputtomiin...
Comment