Ostetaan otsikon mukainen kampe, listaus alla:
E32
- Ei kutoskoneellisia
- Kaseista Ainoastaan V8 4.0
- V12 koneellisista ainoastaan 750 Highline.
E31
- Mielellään 840
- Manuaali / automaatti
- Mielellään Daytona violet / Hellrot
E34 M5 Sedan / Touring
- Ainoastaan 3.8
- Pelkästään Techno / Daytonaviolet-värillä
E39 M5 Facelift
- Alle 180 tkm ajettu
E36 M3
- Mielellään Evo
- Ei jenkkimalleja
- Pelkästään Techno / Daytonaviolet-värillä
Z3 3.0 Coupe
- Ainoastaan Manuaali + lukkoperä
- Mielellään Hellrot- värityksellä
Alpina-tuuninkipajan tuotokset huomoidaan myös.
Älä tarjoa kolaroituja / rajusti muokattuja (ahdetut / Ratapäiväkamppeet ) / värinvaihtoja / ylimaalausta kaipaavia / kaarimankeloituja. Auton täytyy olla lähes ruosteeton / ruosteeton, mikä on näin vanhoja rutkuja ostellessa melko kova pyyntö.
Huomioidaan katsastetut ja katsastamattomat.
Kilometrit alle 220 tkm kaikissa.
Vaihdossa en tyrkytä mitään.
Yhteydenotot YV:llä.
E32
- Ei kutoskoneellisia
- Kaseista Ainoastaan V8 4.0
- V12 koneellisista ainoastaan 750 Highline.
E31
- Mielellään 840
- Manuaali / automaatti
- Mielellään Daytona violet / Hellrot
E34 M5 Sedan / Touring
- Ainoastaan 3.8
- Pelkästään Techno / Daytonaviolet-värillä
E39 M5 Facelift
- Alle 180 tkm ajettu
E36 M3
- Mielellään Evo
- Ei jenkkimalleja
- Pelkästään Techno / Daytonaviolet-värillä
Z3 3.0 Coupe
- Ainoastaan Manuaali + lukkoperä
- Mielellään Hellrot- värityksellä
Alpina-tuuninkipajan tuotokset huomoidaan myös.
Älä tarjoa kolaroituja / rajusti muokattuja (ahdetut / Ratapäiväkamppeet ) / värinvaihtoja / ylimaalausta kaipaavia / kaarimankeloituja. Auton täytyy olla lähes ruosteeton / ruosteeton, mikä on näin vanhoja rutkuja ostellessa melko kova pyyntö.
Huomioidaan katsastetut ja katsastamattomat.
Kilometrit alle 220 tkm kaikissa.
Vaihdossa en tyrkytä mitään.
Yhteydenotot YV:llä.