O: BMW E39 5-sarjasedanin (vm96-03) vas. takaoven pikkukolmioikkunan rullaverho

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MotorMan
    Newbiemmer
    • Aug 2008
    • 10
    • Espoo

O: BMW E39 5-sarjasedanin (vm96-03) vas. takaoven pikkukolmioikkunan rullaverho

Ostetaan BMW 5-sarjan e39 sedan-korimallin (vm1996-2003) vasemman takaoven kolmiopikkuikkunan rullaverho.

Pääkaupunkiseudulta voin tulla itse hakemaan, ja tarvittaessa varaosan luovuttaja-autosta itse siististi irroittamaan.
    Muutoin posti ja Matkahuolto kuljettavat tänne Espooseen.

Terveisin, MotorMan
  • MotorMan
    Newbiemmer
    • Aug 2008
    • 10
    • Espoo

Upataan tämä. Edelleen BMW 5 vm1996-2003 e39 tyypin sedan-korimallin
    vasemman takaoven kolmiopikkuverho kiinnostaa!

Osan irrotusohje:

Elimenluovuttaja-ovesta sen pikkuvälitolpan sisäpuolen pystyverhokotelon voi
    irroittaa helposti kampeamalla ensin oven takareunasta alkaen ovipahvin vaakasuoran koristelistan irti,
    ja sitten aukiruuvaamalla koristelistan alta näkyviin tulleet reikien pohjassa näkyvät ruuvit,
    ja sitten painaa ikkunatapin alas ja raottaa ovipahvin yläreunaa muutaman sentin,
    ja ruuvitaltalla painamalla pikkukolmioverhotolpan alareunan vapautussalpaa,
    voi sen pikkutolpan kammeta irti, alapäästä alkaen auton keskiakselia kohden irti kääntäen.

Osan irroitettuani näkee osanumerotarran.
    Itselläni lukee osanumerotarrassa näin (mutta muitakin vaihtoehtoja on):
    "
    8 176 167 E27661
    270299/1 E 39 Waagrechtzug links
    "
    Minulla on siis kyseinen pikkuverhotolppa jo, mutta sen rullalle pikakelausmekanismi
    ei enää toimi, ja etsin sellaista verhoyksilöä, jossa tuo takaisin rullalle pikakelauskin toimii.

Terveisin, MotorMan

Comment

• Samppae39
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2009
      • 1661
      • Vähäkyrö

Pura se verho auki ja katso miksei kelaa. Voi olla rikkoutunu kiinnike akselin toisessa päässä ja pyörii tyhjää, niin ei palautus toimi. Verhon takapuolella oleva pelti on vaan liimalla kiinni. Puukottaa liimat irti ja kampeaa pellin pois. Sen jälkeen kaikki on näkyvillä.

Comment

Working...
      X