Eli konepelti otti ja päätti jäädä kiinni. Kun kahvasta vetää pelti ei aukea ja kahva on ihan tunnoton. Pelti ei ole aiemmin lukittunut kunnolla vaan sitä on saanut muutaman kerran pudottaa tai painaa Bemmin merkistä jotta pelti lukittuu, tämä taitaa olla hyvä enne siitä että vaijeri on menossa!
Käsittääkseni tässä autossa on vain yksi konepellin lukko(kuvan mukaisesti).
En ole ehtinyt tehdä vielä asian eteen muutakuin katsoin munuaisista konehuoneeseen ja olin näkevinäni vaijerin siellä.
Jos jollain on kokemusta tai hyviä neuvoja niin niitä otetaan vastaan.:think
Luin tuossa eri korimallien vastaavanlaisia ratkaisuja samassa tilanteessa ja siellä oli muutamia varteenotettavia keinoja mitä voisi kokeilla:
-Umpion ritilän sisään lyöminen irti kehyksistään ja sitä kautta pääsisi vaijeriin käsiksi.
-Auton sisältä kahvan purkaminen ja vaijerin vetäminen pihdeillä.
Pohjapanssarin irroitus ja alapuolelta joko vaijeriin käsiksi tai ohuella harjateräksellä jos pääsisi lukkoa painamaan.
-Vasemmanpuoleisen sisälokasuojan pois purkaminen ja sieltä kädellä tähystämällä konepeltiä kohti jos saisi vaijerista kiinni.
Käsittääkseni tässä autossa on vain yksi konepellin lukko(kuvan mukaisesti).
En ole ehtinyt tehdä vielä asian eteen muutakuin katsoin munuaisista konehuoneeseen ja olin näkevinäni vaijerin siellä.
Jos jollain on kokemusta tai hyviä neuvoja niin niitä otetaan vastaan.:think
Luin tuossa eri korimallien vastaavanlaisia ratkaisuja samassa tilanteessa ja siellä oli muutamia varteenotettavia keinoja mitä voisi kokeilla:
-Umpion ritilän sisään lyöminen irti kehyksistään ja sitä kautta pääsisi vaijeriin käsiksi.
-Auton sisältä kahvan purkaminen ja vaijerin vetäminen pihdeillä.
Pohjapanssarin irroitus ja alapuolelta joko vaijeriin käsiksi tai ohuella harjateräksellä jos pääsisi lukkoa painamaan.
-Vasemmanpuoleisen sisälokasuojan pois purkaminen ja sieltä kädellä tähystämällä konepeltiä kohti jos saisi vaijerista kiinni.

Comment