DSC-pumpussa lukee 3451-6787836-01
tohon tarttis löytää oikea repair-kit. Polkimen tuntuma vaihdellu jarruissa ja DSC valo palanu, ja sen lisäks muutenki oireet tuntunu tolle hydro hommalle. Lisäks nyt punainen nosturin kuva ja käsijarruvalo pysyy päällä. Aiemmin ollu mm. tuo keltainen DBC valo (huutomerkki), DSC valo jne. Aiemmin menny uudelleen startilla pois.
Takajarrupalat loppu, ja nekin vaihdellaan samalla käsijarrupaloineen sekä levyineen.
Olis lomareissua edessä ja tarvis saada kuntoon ja löytää oikea osanumero.
Vin-decoder näyttää ettei tota 217A:ta olis
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Vai joku repair kitti 34 51 6 797 896?
edit. taitaa olla toi 34 51 6 797 896 millä lähdetään kokeilemaan.
Edit2. Vika olikin kuljettajan puolen jarrupalojen anturi, josta uutuudestaan ja tarvikkeisuudestaan johtuen oli katkennut piuhasta. Lisäksi takapalojen vaihto oli aiheuttanut jarrunestesäiliön täyttymisen tappiin, varmaan jo viimekesän etupalojen vaihto oli moisen tehnyt.
tohon tarttis löytää oikea repair-kit. Polkimen tuntuma vaihdellu jarruissa ja DSC valo palanu, ja sen lisäks muutenki oireet tuntunu tolle hydro hommalle. Lisäks nyt punainen nosturin kuva ja käsijarruvalo pysyy päällä. Aiemmin ollu mm. tuo keltainen DBC valo (huutomerkki), DSC valo jne. Aiemmin menny uudelleen startilla pois.
Takajarrupalat loppu, ja nekin vaihdellaan samalla käsijarrupaloineen sekä levyineen.
Olis lomareissua edessä ja tarvis saada kuntoon ja löytää oikea osanumero.
Vin-decoder näyttää ettei tota 217A:ta olis
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Vai joku repair kitti 34 51 6 797 896?
edit. taitaa olla toi 34 51 6 797 896 millä lähdetään kokeilemaan.
Edit2. Vika olikin kuljettajan puolen jarrupalojen anturi, josta uutuudestaan ja tarvikkeisuudestaan johtuen oli katkennut piuhasta. Lisäksi takapalojen vaihto oli aiheuttanut jarrunestesäiliön täyttymisen tappiin, varmaan jo viimekesän etupalojen vaihto oli moisen tehnyt.