Onko täällä väellä tietoa miten nuo n47d20c:n moottorit ovat oireilleet jakopään suhteen? yritin tunteroisen tuossa selata foorumeja, mutta huomattavan vähän löysin tietoa näistä "uudemmista" n47 koneista. (*Edit: Uudemmalla en tietenkään tarkoita kokonaan moottoria, vaan olin/olen siinä käsityksessä että uudempaan n47:n on vaihdettu jo jakopäähän jotain?) Ajattelin huomenna viedä vielä varmuudeksi autokeskukseen kuunneltavaksi jotta saisin mielenrauhan.
speksit:
BMW 118d Farmari (AC) 4ov 1995cm3
Valm.kuukausi: 14.3.2009
Rekisteröintipvm: 27.3.2009
Alustan nro: P408773
Sylinteritilavuus: 1995
Moottorin koodi: N47-D20C
kW: 105
osaisiko noista parista videosta jotka kävin nappaamassa joku asiantuntija jo sanoa mikä on tilanne? Löytyykö täältä epäonnisia joilla olisi tuo n47d20c käynyt jakopään rempassa?
Pidempi video:
Moottorin tärinä
**videot otettu 5min sitten, kylläkin kylmällä moottorilla.**
speksit:
BMW 118d Farmari (AC) 4ov 1995cm3
Valm.kuukausi: 14.3.2009
Rekisteröintipvm: 27.3.2009
Alustan nro: P408773
Sylinteritilavuus: 1995
Moottorin koodi: N47-D20C
kW: 105
osaisiko noista parista videosta jotka kävin nappaamassa joku asiantuntija jo sanoa mikä on tilanne? Löytyykö täältä epäonnisia joilla olisi tuo n47d20c käynyt jakopään rempassa?
Pidempi video:
Moottorin tärinä
**videot otettu 5min sitten, kylläkin kylmällä moottorilla.**
Comment