Täytyypä varoitella muitakin bemaristeja tästä häkellyttävän huonosta palvelun laadusta.. ja muistuttaa jakoketjun löystymisestä ja sen tarkistamisesta!
Autoni 1-sarjan cabrio (E88) on vm.2008 ja nyt 120tkm ajettu. Vuonna 2011 vein autoni huoltoon Laakkoselle pariin otteeseen palaneen konevikahäiriövalon takia.
Laakkonen uusi Nox-tunnistimen ja nollasi vikamuistin. Vaikkakin siinä oli myös "nokka-akselin referenssi liian suuri", sille ei tehty mitään vaikka amattilaisen käsissä olisivat tarkistaneet jakoketjun tässä vaiheessa...
2013 vein auton samalla konevikaherjalla autokeskus konalaan. Siellä Nox-katalysaattorin täytös oli suuri, ja suoritettiin polttoajo ja nollattiin vikamuisti.
Kun kävin toisen kerran Laakkosella 2012 samasta herjasta, kuittasivat sen "softavirheellä" ja nollasivat vikamuistin..
Nyt heinäkuun lopulla 2016 kun taas oli sama konevikaherja ja lisäksi herjasi öljyn tasosta, ajoin auton konalan autokeskukseen.
1½ vkoa meni, niin saivat koneen purettua ja lopputuloksena on uuden moottorin tilaaminen! Oli ruvennut leikkaamaan kiinni..
auto on siis yli kuukauden huollossa, arvio 5000-6000€ (jos riittääkään..)
BMW suomi vastasi kerran sähköpostiin, että "asiakaspalvelu hoitaa", eikä sen jälkeen ol kuulunut mitään!
Siis valtuutetut BMW-huollot kyseessä, ja esim. jakoketjun löystyminen ja koneen rikkoontuminen sen ansiosta on ollut jo vuosia viestiketjuissa ja pari vuotta sitten tehty huoltotiedote tästä https://drive.google.com/file/d/0B52...w?pref=2&pli=1 , eikä siltikään näistä kumpikaan voinut tarkistaa jakoketjua!
Jää nähtäväksi, jääkö vielä koko hoito minun maksettavakseni vai onko BMW vielä laatutalo, joka myös satsaa asiakastyytyväisyyteen ( ja jatkossa parempaan autojen laatuun!)
Nyt meni kyllä pisteet niin bemarilta, kuin laakkoselta ja autokeskukselta!
Muistakaa pyytää joka huollossa, että tarkistavat jakoketjun! Ja myös kaikki kirjallisena, mitä sanovat tai tekevät!
Autoni 1-sarjan cabrio (E88) on vm.2008 ja nyt 120tkm ajettu. Vuonna 2011 vein autoni huoltoon Laakkoselle pariin otteeseen palaneen konevikahäiriövalon takia.
Laakkonen uusi Nox-tunnistimen ja nollasi vikamuistin. Vaikkakin siinä oli myös "nokka-akselin referenssi liian suuri", sille ei tehty mitään vaikka amattilaisen käsissä olisivat tarkistaneet jakoketjun tässä vaiheessa...
2013 vein auton samalla konevikaherjalla autokeskus konalaan. Siellä Nox-katalysaattorin täytös oli suuri, ja suoritettiin polttoajo ja nollattiin vikamuisti.
Kun kävin toisen kerran Laakkosella 2012 samasta herjasta, kuittasivat sen "softavirheellä" ja nollasivat vikamuistin..
Nyt heinäkuun lopulla 2016 kun taas oli sama konevikaherja ja lisäksi herjasi öljyn tasosta, ajoin auton konalan autokeskukseen.
1½ vkoa meni, niin saivat koneen purettua ja lopputuloksena on uuden moottorin tilaaminen! Oli ruvennut leikkaamaan kiinni..
auto on siis yli kuukauden huollossa, arvio 5000-6000€ (jos riittääkään..)
BMW suomi vastasi kerran sähköpostiin, että "asiakaspalvelu hoitaa", eikä sen jälkeen ol kuulunut mitään!
Siis valtuutetut BMW-huollot kyseessä, ja esim. jakoketjun löystyminen ja koneen rikkoontuminen sen ansiosta on ollut jo vuosia viestiketjuissa ja pari vuotta sitten tehty huoltotiedote tästä https://drive.google.com/file/d/0B52...w?pref=2&pli=1 , eikä siltikään näistä kumpikaan voinut tarkistaa jakoketjua!
Jää nähtäväksi, jääkö vielä koko hoito minun maksettavakseni vai onko BMW vielä laatutalo, joka myös satsaa asiakastyytyväisyyteen ( ja jatkossa parempaan autojen laatuun!)
Nyt meni kyllä pisteet niin bemarilta, kuin laakkoselta ja autokeskukselta!
Muistakaa pyytää joka huollossa, että tarkistavat jakoketjun! Ja myös kaikki kirjallisena, mitä sanovat tai tekevät!
Comment