Announcement

Collapse
No announcement yet.

Facelift 1M

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Grandy
    Bimmer Rookie
    • Mar 2016
    • 99
    • Ristiina

Facelift 1M

Onko kukaan vaihtanut 1M:n puskureita 135:een? Tässä vain katselen ebayn saksan sivuilta kohtuullisen hintaisia puskureita ja luulen että kävisivät suoraan vaihtamalla. Jossain on etupuskurissa paikat parkkiantureille ja kysymys koskeekin lähinnä sitä, että voiko jälkeenpäin asentaa sensorit myös eteen ja mitä se vaatii sähköjen osalta? Voisi kuvitella että johtosarjoissa on jo optiot tälläiselle muutokselle ja myös sumuvaloille jos sellaisen keulan ottaa, kiitos etukäteen
    Last edited by Grandy; 04-01-2017, 20:09.
  • pwd83
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1004
    • Espoo

Originally posted by Grandy View Post
    Onko kukaan vaihtanut 1M:n puskureita 135:een? Tässä vain katselen ebayn saksan sivuilta kohtuullisen hintaisia puskureita ja luulen että kävisivät suoraan vaihtamalla. Jossain on etupuskurissa paikat parkkiantureille ja kysymys koskeekin lähinnä sitä, että voiko jälkeenpäin asentaa sensorit myös eteen ja mitä se vaatii sähköjen osalta? Voisi kuvitella että johtosarjoissa on jo optiot tälläiselle muutokselle ja myös sumuvaloille jos sellaisen keulan ottaa, kiitos etukäteen
    http://www.ebay.de/itm/BMW-1er-E81-E...3D182008231168
    Itse tilasin de-autoteileltä 1M look puskurin. Paketissa tuli kaikki mitä asennukseen tarvitsee. Tuulenohjaimet, ritilät ym. Hintaa posteineen noin 500 euroa. Puskin nyt maalarilla joka kehui laatua. Kyseiset puskimet kun ovat abs muovia eikä mitään kuitua. Laitan kuvia kun kiinni.

Comment

• arska86
      BTCF Member
      • Jan 2008
      • 309
      • Helsinki

Originally posted by Grandy View Post
      http://www.ebay.de/itm/BMW-1er-E81-E...3D182008231168

Etututka ei vaadi antureiden lisäksi, kuin johtosarjan, napin, yksikön ja koodauksen.
      Last edited by arska86; 10-08-2017, 17:12. Reason: Näköjään aika vanha aloitus...

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎