Elikkä! Kyseessä BMW 1 (E81) 120i Vm. 2008.
Auto temppuillut nyt syksystä saakka kylmänä käynnistäessä. Puolia vaihdettu, akku uusittu, Nox-anturi vaihdettu. Eli kun auton käynnistää kylmänä, saa hetken taistella ennenkuin käynnistyy, joutuu pitämään kierroksia 2-3 tonnissa ettei sammu. Todettu nyt korjaamolla, että käynnistäessä 1-sylinteri on pois pelistä ekat 2min ja sen jälkeen palaa takaisin toimintaan.
Välillä vetää tehot pois!
On ollut nyt kaksi viikkoa korjaamolla ja siellä nostellaan käsiä ylös kun ei vikaa löydy. Jos auto on lämppärissä yön yli, niin aamulla käynnistyy ongelmitta ym ym.
Korjaamolla epäilevät jotain sähköongelmaa? Sylinteri/puolat ym ok. Jakoketju katsottu olevan kunnossa, suutin ehjä, puristuspaineet ok, katalysaattori ok. Moottorin joku ohjelmisto katottu ja se ok. Kuulemma lähes kaikki mekaaniset ongelmat pois suljettu..
olisko jotain vinkkiä mitä voisin sinne vinkata, etten sitä pikkubemmiä takaisin samassa kunnossa joutuis hakemaan...
Auto temppuillut nyt syksystä saakka kylmänä käynnistäessä. Puolia vaihdettu, akku uusittu, Nox-anturi vaihdettu. Eli kun auton käynnistää kylmänä, saa hetken taistella ennenkuin käynnistyy, joutuu pitämään kierroksia 2-3 tonnissa ettei sammu. Todettu nyt korjaamolla, että käynnistäessä 1-sylinteri on pois pelistä ekat 2min ja sen jälkeen palaa takaisin toimintaan.
Välillä vetää tehot pois!
On ollut nyt kaksi viikkoa korjaamolla ja siellä nostellaan käsiä ylös kun ei vikaa löydy. Jos auto on lämppärissä yön yli, niin aamulla käynnistyy ongelmitta ym ym.
Korjaamolla epäilevät jotain sähköongelmaa? Sylinteri/puolat ym ok. Jakoketju katsottu olevan kunnossa, suutin ehjä, puristuspaineet ok, katalysaattori ok. Moottorin joku ohjelmisto katottu ja se ok. Kuulemma lähes kaikki mekaaniset ongelmat pois suljettu..
olisko jotain vinkkiä mitä voisin sinne vinkata, etten sitä pikkubemmiä takaisin samassa kunnossa joutuis hakemaan...
Comment