Announcement

Collapse
No announcement yet.

Madalletun e87:n takaiskarit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • isolohko
    BTCF Member
    • May 2004
    • 892
    • Kymenlaakso

    Madalletun e87:n takaiskarit?

    Napakaari takana 325mm, rekisteriotteeseen merkitty alustasarja. Jonkun nettitiedon mukaan m-sport olisi 356mm ja m-performance 346mm, ts. meneekö m-sport ”yhteensopivat” iskarit tuossa, kun on 31mm matalampi, kuin m-sport?

    e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
  • isolohko
    BTCF Member
    • May 2004
    • 892
    • Kymenlaakso

    #2
    Originally posted by isolohko View Post
    Napakaari takana 325mm, rekisteriotteeseen merkitty alustasarja. Jonkun nettitiedon mukaan m-sport olisi 356mm ja m-performance 346mm, ts. meneekö m-sport ”yhteensopivat” iskarit tuossa, kun on 31mm matalampi, kuin m-sport?
    Ehdokkaina Bilstein B8, mainosten mukaan pitäisi käydä madallettuihin laajalla skaalalla, lieneekö paikkaansa pitävää.

    e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

    Comment

    • escort
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2004
      • 339

      #3
      Mitäs kannattaisi laittaa taakse iskariksi, e82 joku alustasarja ja näyttäisi billstein olevan vanhat?
      Billstein näyttäisi vaan olevan aika kallis? Vai tuntuuko vaan köyhästä?
      Ajaisiko joku sacsh m-sport iskari saman asian?

      Comment

      • JarkkoMikael
        Bimmer Rookie
        • Sep 2010
        • 163
        • Jyväskylä

        #4
        Itse ainakin tykkäsin enemmän Sachs iskareista kun oli Bilstein b8 ennen sitä, se tuntui jotenkin liian kovalle. Hintakin näyttää Aeromotorsilla olevan yli kaksinkertainen 59 vs 135 e. Mielipide asioitahan nuo toki on. Sun pitää punnita haluatko enemmän mukavan vai sporttisen alustan.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎