Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kardaani jyrisee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Satakakskytdee
    Newbiemmer
    • Nov 2022
    • 2
    • Pori

    Kardaani jyrisee

    Moi! Vaihdoinpa tuossa autooni (120d) kardaanin kannatin laakerin kun edellinen alkoi ulvomaan. Nyt kaikki hilut paikallaan, kardaanin merkkailin että tuli samoihin kohtiin, kaikki pultit kireellä, kannatinlaakerin kumi ja se kehikko suorassa ja alkoi aivan hirvittävä jyrinä matalilla kierroksilla?? Vauhti kun nousee yli 40km/h niin jyrinä lakkaa 100%. Mistä lähteä purkamaan tätä? Rättinivelet ei uudet ja pieniä halkeemia mutta ei se vielä tunti sitten jyristänyt noin terhakasti.
  • JarkkoMikael
    Bimmer Rookie
    • Sep 2010
    • 163
    • Jyväskylä

    #2
    Tulihan se kannatinlaakeri oikein päin kun ne kiinnitykset ei ole keskellä ympyrää. Jos sen laittaa väärin niin tulee kardaaniin kevyt kulma ja mulla täristi. Vielä korjaamolla laitettu laatikon vaihdon yhteydessä

    Comment

    • Satakakskytdee
      Newbiemmer
      • Nov 2022
      • 2
      • Pori

      #3
      Originally posted by JarkkoMikael View Post
      Tulihan se kannatinlaakeri oikein päin kun ne kiinnitykset ei ole keskellä ympyrää. Jos sen laittaa väärin niin tulee kardaaniin kevyt kulma ja mulla täristi. Vielä korjaamolla laitettu laatikon vaihdon yhteydessä
      No voiha kilinvittu, sehän se ongelma olikin, kiitos! Olin jo ajamassa koslaa kokemäenjokeen mutta onneks lukasin täältä vielä

      Comment

      • JarkkoMikael
        Bimmer Rookie
        • Sep 2010
        • 163
        • Jyväskylä

        #4
        Originally posted by Satakakskytdee View Post
        No voiha kilinvittu, sehän se ongelma olikin, kiitos! Olin jo ajamassa koslaa kokemäenjokeen mutta onneks lukasin täältä vielä
        No hyvä että tuli kuntoon ja saatoin olla avuksi. Samoissa tunnelmissa olin itsekin kun luulin että vaihtolaatikko olis rikki.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎