Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 1-sarja, mitää hyvää/huonoo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jokuvaa1
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 48
    • Pori

    Bmw 1-sarja, mitää hyvää/huonoo?

    Elikkä oisin vaan kysellyt mitä huonoo tai hyvää ootte kuullu kohtpuolii julkistettavasta 1-sarjan baijerista?
    Jalkatilat on takana kuulemma pienet, ja hinta on bmw:n omistajalle selväkin asia, hieman kilpailijaa hintavampi... Onko siis joku kuullut muuta, ja jos niin mitä ja mistä?
  • Janza182
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 4988
    • 013

    #2
    Paha mennä sanoo mitään... Mut innolla kyllä odotan että tulis tonne paikalliseen liikkeeseen moinen että pääs syynäämään 8)

    Comment

    • buksin-1
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 4592
      • Keski-Pohjanmaa

      #3
      Ilmoitaudu tonne> www.bmw.fi/vip
      Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
      Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
      SISUSTAT modaukset

      Comment

      • pmv
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2002
        • 2032
        • tornio

        #4
        No veikkaisin että lehdistö haukkuu takatiloja ja pitkää kytkinpolkimen liikettä. Niitä ne on aina haukkunu. Kehuja tulee ajettavuudesta ja erityisesti parantuneesta taka-akseliston toiminnsta. Sanotaan että "Vihdoin taka-akselisto toimii juuri niinkuin se on olisi pitänyt toimia jo aikaisemmin".

        Comment

        • Juzmus
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 259
          • Turku - Åbo

          #5
          Originally posted by buksin-1
          Ilmoitaudu tonne> www.bmw.fi/vip
          Been there, done that. Onhan se hienoa kun uittaa tommosen vanhan vessan saksasta niin yhtäkkiä sitä on BMW Suomen VIP-asiakas.. svidu, enhän mä käy siellä edes öljynvaihdossa.. mutta ei siinä mitään, sapuskat ja autot kelpaa aina

          Comment

          • Remotion
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 15251
            • Ajamisen Iloa

            #6
            joo lauantain vipissä nähdään... onhan toi ihan hirvee lintta hintaansa nähden, mutta 2.0d vois olla paras virityskohde, lastulla ja uudella föönillä varmaan yli 200hp... Tosin eipä silläkään vielä liiku, aika painava auto...
            Z3 coupé individual

            F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
            E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

            Comment

            • jokuvaa1
              Bimmer Rookie
              • Aug 2004
              • 48
              • Pori

              #7
              Juu, kytkimestä varmaan tulee tuttuun tyyliin sanomista... =)

              Mun mielest, poiketen kylläkin yleisest mielipiteest, toi malli ei o ollenkaan pahan näköinen. Vähän erikoinen, mitä ny kaikki uudet autot nykyään...
              Oli sisältäkin iha siistin näköne, nappitartti ja kaikkee

              Autossa oli mukavat tehot kulutukseen verrattaessa(siis 120d:ssä). Taajama ajossa olisko ollu 7.7l, maantiellä muutama litra vähempi. Auto liikahtaakin viel ihan riittävän ripeästi, 163 kaakkii.
              Ihmettelin vaan tota vääntöö, 340 nyyttonii. Kuullu et diisselis ois enempi ku bensas mut eikö toi o iha hullu määrä vääntöö...(?)

              Vai...?

              Comment

              • Remotion
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2003
                • 15251
                • Ajamisen Iloa

                #8
                niin vaan eipä silläisolla alaväännöllä vielä juhlita...
                aika peruslukema dieselille, tosin tehoa on otettu suht hyvin, joten toden näköisesti kone kiertää lähes 6000..
                Z3 coupé individual

                F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                Comment

                • rei7pir8
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 248

                  #9
                  Originally posted by remotion
                  niin vaan eipä silläisolla alaväännöllä vielä juhlita...
                  aika peruslukema dieselille, tosin tehoa on otettu suht hyvin, joten toden näköisesti kone kiertää lähes 6000..
                  Ei todellakaan suoraruiskudiesel kierrä 6000 kierrosta!
                  Bemarin ratadieselissä (320d)noin 5 vuotta sitten oli yli 200 hv ja maksimikierrokset 4500r!
                  Nuo pienet kierrosluvut johtuu siitä että suoraruiskussa paloaikaa on niin vähän ettei isommat kierrokset ole mahdollisia!
                  Ei siinä tarvi kuin ahtopainetta nostaa ja kakkua lisää korkeammalla paineella!!
                  525iA -91
                  518i -90
                  324tdic -88

                  Comment

                  • Tomi T
                    BTCF Member
                    • Apr 2003
                    • 3845
                    • Nokia

                    #10
                    Originally posted by buksin-1
                    Ilmoitaudu tonne> www.bmw.fi/vip
                    Mikäs juttu tuollainen on? E30-kuskit eivät varmasti ole mitään vippejä :lol: mutta ei isällenikään mitään tuollaista ole tullut vaikka auto onkin E46 Coupe.

                    Niin ja mitä itse threadiin tulee niin kyllähän tuon ajettavuutta on ylistetty lehdissä. Itse uskoisin että 120d on todella loistava auto, kulkee hyvin, kuluttaa erittäin vähän.
                    BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
                    ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                    ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                    BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                    BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                    ex. 53*BMW

                    Comment

                    • jokuvaa1
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2004
                      • 48
                      • Pori

                      #11
                      Ykköstä


                      kolmosta


                      Sanokaa mitä sanotte mut kyl toi matalaperäne viisovine ykköne näyttää aiwa sairaan siistilt. Eipä sillä ettei kolmonenki menis, siinä ja siinä keikkuu =)

                      Aika outoo vaa et tost matalast ei pahemmin o kuvii liikkeel, onks tommost oikeesti olemas vai ei vai häh...?
                      Vittu noista ota vielä selvää, kertokaapa joku fiksumpi immeine!

                      Comment

                      • Northstar
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2003
                        • 745
                        • Järvenpää

                        #12
                        Joo tulihan ne vip-kutsut ihan kirjeenä. Ihan mukavaa sinällänsä mutta eipä pääse kun pitää mennä kertaamaan...

                        Täytyy odotella jos tuosta 1:sta tulisi semmoinen tehokkaampi malli tarjolle. Voisi olla ihan varteenotettavakin, kun kerran jo niitä kuvia 1:n coupestakin liikkuu. Varsinkin jos 3:n kasvaa vielä nykyisestä seuraavassa polvessa...
                        sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita

                        Comment

                        • Mr. Z
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2003
                          • 943
                          • Manse

                          #13
                          Originally posted by jokuvaa1
                          Ykköstä


                          kolmosta


                          Sanokaa mitä sanotte mut kyl toi matalaperäne viisovine ykköne näyttää aiwa sairaan siistilt. Eipä sillä ettei kolmonenki menis, siinä ja siinä keikkuu =)

                          Aika outoo vaa et tost matalast ei pahemmin o kuvii liikkeel, onks tommost oikeesti olemas vai ei vai häh...?
                          ----- noista ota vielä selvää, kertokaapa joku fiksumpi immeine!
                          Jos olisit viitsinyt lukea hitusen olisit selvillä että kyseessä on photoshop kuvat.. :|
                          Silti, ihan asiallisen näköisiä..
                          E38 740ia
                          E39 530 dAT
                          ex. E34 520i sedan
                          ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
                          ex. E36 325i sedan
                          ex. E36 328i touring
                          ex. E36 318 iS qp
                          ex. E36 325i qp -R.I.P-
                          ex. E21 320i sedan
                          ex. E30 318i sedan
                          ex. E3 2500 sedan

                          Comment

                          • Northstar
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2003
                            • 745
                            • Järvenpää

                            #14
                            Originally posted by Mr. Z
                            Jos olisit viitsinyt lukea hitusen olisit selvillä että kyseessä on photoshop kuvat.. :|
                            Ainakin vielä Tuulilasin web palvelussa kertoivat, etteivät ole ihan "niin" Photoshoppia... Voivat olla hyvinkin lähelle aitoa. Saa nyt nähdä. Spekulaatiota siihen saakka pelkästään, kunnes julkistetaan viralliset kuvat.
                            sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita

                            Comment

                            • jokuvaa1
                              Bimmer Rookie
                              • Aug 2004
                              • 48
                              • Pori

                              #15
                              katoppa vaa, niinpäs lukeekin...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎