Announcement

Collapse
No announcement yet.

e87 ja vinkuminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tzez
    Newbiemmer
    • May 2011
    • 4
    • Espoo

e87 ja vinkuminen

Hei vaan kannsa bemaristit,

Tämän kertainen ongelmani koskee tänään alkanutta vinkunaa. Tosiaan, nautin tuossa aamupäivällä autoni (116i, 60 tkm ajettu) mahtavasta ajettavuudesta, ja vedin mutkia reippaammin kuin pakettiautolla vetäisin, mutta en kuitenkaan kaasupohjassa. Yhden hauskan mutkan jälkeen keulilta (enemmän ehkä vasemmalta puolelta? (oikealle kaartunut risteys)) alkoi kuulua korkeahko vinkuna humina/vastaava ääni.

Tässä vaiheessa matkaa ei ollut kuin ehkä puoli kilsaa jäljellä, jonka jälkeen olin parkkihallissa. Siinä sitten nostin konepeltiä ja yritin paikallistaa ääntä, mutta tuntuu että ääni kuului voimakkaammin sisälle kuin ulos. Parkkihalliin päästessä ääni oli jo huomattavasti vaimentunut mutta silti selvästi havaittavissa. ratin kääntely tms ei vaikuttanut ääneen, vauhdin lisääntyminen sen sijaan sai äänen voimistumaan.

Mitä olen onnistunut rikkomaan vai olenko? Jos rikoin jotain, uskaltaako tällä rakkineella enää ajaa? Jälleen kerran kiitokset aikaansa uhranneille teknikoille!
  • anon4340
    Newbiemmer
    • Oct 2011
    • 3
    • Nokia

Originally posted by Tzez View Post
    Hei vaan kannsa bemaristit,

Tämän kertainen ongelmani koskee tänään alkanutta vinkunaa.
    Eihän ääni tullut jarruista? Olen joutunut omasta E87 vuoden sisään putsaamaan jarrut useaan kertaan kun pala kerrallaan on ollut jumissa. Tuo on ilmennyt myös vinkunana liikkeessä, jota on ollut ensin aika ikävä paikallista. Tuo kyllä kuuluu kovemmin ulos kuin sisään. Helpoiten huomaa kun ajaa maantiellä pahemmin jarruttelematta ja kokeilee sen jälkeen vanteita, jolloin joku vanne on normaalia lämpimämpi.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎