Olen ostamassa E81 vm. -10 vähän ajeltua. Nykyinen italiaano saa lähteä jollekin sähkömiehelle vaikka... mitä vikoja/puutteita olette huomanneet ko. mallissa? Pitääkö luvatut kulutukset paikkansa yms?
nyt näyttää siltä ettei taida hirveän pitkää vikalistaa tässä mallissa olla, kun kerran kukaan ei ole haukkunut, vaikka aikaa on ollut 24h:think.. *suuntaa ensi viikolla kaupantekoon*
Halogeeneja ei tueta, kerran xenonit niin aina xenonit. Näyttää keula nätimmältä xenonien kanssa ehdottomasti.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Melkeen teki aiemmin mieli kommentoidakkin että et varmaan saa vastausta kysymyksiisi kun olet taatusti ensimmäisiä koko btcf:n porukassa jolla ko. mallin pirssi edes on..
No tottahan sinä sitten jatkossa informoit vastaaviin kyselyihin täällä. Ihan mielenkiinnosta laita sitten aikanaan kulutukset oikeasta elämästä näkyviin!
Voin myöntää etten vielä pysty antamaan mitään tietoja kulutuksesta. Auto on upea ajaa, ja kelit mitä parhaimmat. Tämänhetkinen ajotyyli lisännee kulutusta hieman, vaikka rajoitusten sisällä nopeuksissa pysynkin... Lupaan päivittää kulutuksia kunhan hieman rauhoitun, siis keväämmällä
Voin myöntää etten vielä pysty antamaan mitään tietoja kulutuksesta. Auto on upea ajaa, ja kelit mitä parhaimmat. Tämänhetkinen ajotyyli lisännee kulutusta hieman, vaikka rajoitusten sisällä nopeuksissa pysynkin... Lupaan päivittää kulutuksia kunhan hieman rauhoitun, siis keväämmällä
Tottakai kulutus tiskiin tuolla ajotyylillä, sillä ne muutkin ajaa
Tällä hetkellä keskikulutus näyttää lukemia 6,2. Maantieajoa lukemaan sisältyy vain parikymmentä kilsaa, muuten nurkilla päästelty puolilämpimällä koneella. Luistoneston olen aina tunnollisesti naputtanut "keskiasentoon" kaupunkivauhdeissa.. tuntuu helpottavan ajelua ja parkkeeraamista. Maantieajossa kulutus putoaa heti alle vitoseen, ja luulen, että kulkee pienen totuttelun jälkeen jo n. 4,7-4,8l keskikulutuksella (4,4l EU-yhd., tuskin ihan toteutuu minun tyylillä).
Tällä hetkellä keskikulutus näyttää lukemia 6,2. Maantieajoa lukemaan sisältyy vain parikymmentä kilsaa, muuten nurkilla päästelty puolilämpimällä koneella. Luistoneston olen aina tunnollisesti naputtanut "keskiasentoon" kaupunkivauhdeissa.. tuntuu helpottavan ajelua ja parkkeeraamista. Maantieajossa kulutus putoaa heti alle vitoseen, ja luulen, että kulkee pienen totuttelun jälkeen jo n. 4,7-4,8l keskikulutuksella (4,4l EU-yhd., tuskin ihan toteutuu minun tyylillä).
Eipä kyllä kuulosta pahalta, oletko vielä ehtinyt laskemaan pitääkö ajotietokone miten hyvin paikkansa?
Itel oli Hertziltä lainassa viikon vastaavanlainen, kulutus oli seka-ajossa 5.2L. Sisko taas pari vuotta tollasella ajellu ja keskikulutus 6.8L... Sisko tosin ajelee lyhyttä matkaa ja kaupungissa yleensä. Ja kulutuksesta voi päätellä missä kulmassa nilkka yleensä on... 116d oli ihan ok vaikkakin 120d:n jälkeen "jotain" jäi haikailemaan... Ajettavuus kuitenkin ihan hyvä ja ehtii silläkin paikkoihin...
Ajotietokone näyttää paria desiä vähemmän tuota kulutusta kuin mitä todellisuus on. Auton liikkuvuuteen nähden todellisuus tuntuu kuitenkin ihan hyvältä.
Comment