Olen ostamassa E81 vm. -10 vähän ajeltua. Nykyinen italiaano saa lähteä jollekin sähkömiehelle vaikka
... mitä vikoja/puutteita olette huomanneet ko. mallissa? Pitääkö luvatut kulutukset paikkansa yms?
116 d??
Collapse
X
-
On xenonit ihan selkeästi paremmat ja lisäksi ei tarvitse joka vuosi olla polttimoita vaihtamassa.Originally posted by Mark78 View PostVähän vielä askarruttaa, että kuinka paljon parempi tuo malli olisi xenoneilla kuin halogeeneilla?
Piti laittaa kommenttia, ettei ihan mene yksinpuheluksi vaikkei kyseisestä mallista olekaan kokemusta
Ei kun autokaupoille
Tesla M3 performance
ExF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
Ei niitä voi verrata, xenonit tietenkin.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Halogeeneja ei tueta, kerran xenonit niin aina xenonit. Näyttää keula nätimmältä xenonien kanssa ehdottomasti.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
Melkeen teki aiemmin mieli kommentoidakkin että et varmaan saa vastausta kysymyksiisi kun olet taatusti ensimmäisiä koko btcf:n porukassa jolla ko. mallin pirssi edes on..
No tottahan sinä sitten jatkossa informoit vastaaviin kyselyihin täällä. Ihan mielenkiinnosta laita sitten aikanaan kulutukset oikeasta elämästä näkyviin!
Comment
-
kulutuksesta...
Voin myöntää etten vielä pysty antamaan mitään tietoja kulutuksesta. Auto on upea ajaa, ja kelit mitä parhaimmat. Tämänhetkinen ajotyyli lisännee kulutusta hieman, vaikka rajoitusten sisällä nopeuksissa pysynkin... Lupaan päivittää kulutuksia kunhan hieman rauhoitun, siis keväämmällä
Comment
-
Tottakai kulutus tiskiin tuolla ajotyylillä, sillä ne muutkin ajaaOriginally posted by Mark78 View PostVoin myöntää etten vielä pysty antamaan mitään tietoja kulutuksesta. Auto on upea ajaa, ja kelit mitä parhaimmat. Tämänhetkinen ajotyyli lisännee kulutusta hieman, vaikka rajoitusten sisällä nopeuksissa pysynkin... Lupaan päivittää kulutuksia kunhan hieman rauhoitun, siis keväämmällä
Comment
-
kerrotaan nyt sitten
Tällä hetkellä keskikulutus näyttää lukemia 6,2. Maantieajoa lukemaan sisältyy vain parikymmentä kilsaa, muuten nurkilla päästelty puolilämpimällä koneella. Luistoneston olen aina tunnollisesti naputtanut "keskiasentoon" kaupunkivauhdeissa.. tuntuu helpottavan ajelua ja parkkeeraamista
. Maantieajossa kulutus putoaa heti alle vitoseen, ja luulen, että kulkee pienen totuttelun jälkeen jo n. 4,7-4,8l keskikulutuksella (4,4l EU-yhd., tuskin ihan toteutuu minun tyylillä).
Comment
-
Eipä kyllä kuulosta pahalta, oletko vielä ehtinyt laskemaan pitääkö ajotietokone miten hyvin paikkansa?Originally posted by Mark78 View PostTällä hetkellä keskikulutus näyttää lukemia 6,2. Maantieajoa lukemaan sisältyy vain parikymmentä kilsaa, muuten nurkilla päästelty puolilämpimällä koneella. Luistoneston olen aina tunnollisesti naputtanut "keskiasentoon" kaupunkivauhdeissa.. tuntuu helpottavan ajelua ja parkkeeraamista
. Maantieajossa kulutus putoaa heti alle vitoseen, ja luulen, että kulkee pienen totuttelun jälkeen jo n. 4,7-4,8l keskikulutuksella (4,4l EU-yhd., tuskin ihan toteutuu minun tyylillä).
Comment
-
Itel oli Hertziltä lainassa viikon vastaavanlainen, kulutus oli seka-ajossa 5.2L. Sisko taas pari vuotta tollasella ajellu ja keskikulutus 6.8L... Sisko tosin ajelee lyhyttä matkaa ja kaupungissa yleensä. Ja kulutuksesta voi päätellä missä kulmassa nilkka yleensä on... 116d oli ihan ok vaikkakin 120d:n jälkeen "jotain" jäi haikailemaan... Ajettavuus kuitenkin ihan hyvä ja ehtii silläkin paikkoihin...Originally posted by Mark78 View PostTällä hetkellä keskikulutus näyttää lukemia 6,2. Maantieajoa lukemaan sisältyy vain parikymmentä kilsaa, muuten nurkilla päästelty puolilämpimällä koneella. Luistoneston olen aina tunnollisesti naputtanut "keskiasentoon" kaupunkivauhdeissa.. tuntuu helpottavan ajelua ja parkkeeraamista
Comment
Comment