Tehtiin tässä 116:n perus huoltoa, eli vaihdettiin suodattimet, öljyt ja tulpat. Huolto-ohjelman mukaan ei ollut ajankohta edes lähellä, mutta suodattimet ja öljyt oli niin mustat että päätettiin ne vaihtaa. Lisäksi tulpat olivat aivan entiset. Kärkiväli oli varmaan 4mm luokkaa, keskielektrodi oli kadonnut sinne eristeen sisään ja siihen eristeeseen oli syöpynyt kipinöistä kolot. No kaikki meni kuin elokuvissa siihen asti, kun oli aika lähtä liikenteeseen. Starttas hyvin, mutta ei lähteny käyntiin vaikka kuinka veivas. Bensa vaan haisee ja tulpat kastuu. Koitettiin vaihtaa vielä vanhat tulpat takas, mutta ei vaikutusta.
Mitäs tuolle nyt vois tehä ennenkö soittaa merkkihuoltoon? TIS ei ainakaan ko. operaatiosta kertonu mitään ihmeellistä, mitä pitäs tehdä.
Kyseessä siis -08 116i 70tkm ajettu.
Mitäs tuolle nyt vois tehä ennenkö soittaa merkkihuoltoon? TIS ei ainakaan ko. operaatiosta kertonu mitään ihmeellistä, mitä pitäs tehdä.
Kyseessä siis -08 116i 70tkm ajettu.
Comment