Onko muillakin haasteita lähteä pehmeästi liikkelle otsikon mukaisella purtilolla koneen ollessa kylmä vai onko kyse vaan minusta? Vääntöähän tuossa koneessa ei ole kuin nimeksi mutta silti olettaisin että auto lähtisi liikkeelle pienillä kierroksilla ilman että kone alkaa humppaamaan kierroksia? Nyt menee helposti "ladamaiseksi" lähteminen... Vikakoodeja ei tunnu tallentuvan mihinkään.
e87 116i (N45) nykiminen kylmällä koneella?
Collapse
X
-
Kumpi kone toi nyt sitten on 1.6 vai 2.0?Originally posted by Moonshine View PostOnko muillakin haasteita lähteä pehmeästi liikkelle otsikon mukaisella purtilolla koneen ollessa kylmä vai onko kyse vaan minusta? Vääntöähän tuossa koneessa ei ole kuin nimeksi mutta silti olettaisin että auto lähtisi liikkeelle pienillä kierroksilla ilman että kone alkaa humppaamaan kierroksia? Nyt menee helposti "ladamaiseksi" lähteminen... Vikakoodeja ei tunnu tallentuvan mihinkään.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
-
Puola vikoja noissa, on ollut ja ongelmia ketjun kiristimien kanssa. Onko ketjunkiristin vaihdettu? Ja tosiaan puolat. Tuo humppaaminen voi tosin johtua ilmavuodosta esim.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Kiristin on vaihdettu joten siitä ei varmaankaan ole kyse. Voiko viallinen puola aiheuttaa moista humppaamista? Imuvuoto tuntuisi loogiselta joten tuosta kai se on liikkeelle lähdettävä - hämmästyn jos tuollainen humppaaminen on ominaisuus. Kun tuon humppaamisen yhdistää kytkimen ominaisuuteen täristää on lopputulos melko kokonaisvaltainen wtf-fiilis...Originally posted by Convertible View PostPuola vikoja noissa, on ollut ja ongelmia ketjun kiristimien kanssa. Onko ketjunkiristin vaihdettu? Ja tosiaan puolat. Tuo humppaaminen voi tosin johtua ilmavuodosta esim."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
Comment