Noniin käväsin hakemassa Mätänetistä koristelistojen irroitussarjan (9,90 € ja 5 erilaista osaa). Rupesin sitten tuumasta toimeen ja kun rauhassa teki, aikaa sai tuhraantumaan projektiin näin lauantai-iltana n. 1h 15 min
En siis ole aiemmin tehnyt pahemmin autossa tällaisia purkuhommia, joten aikaa meni jonkin verran myös mietintään....
Muuten oli melko yksinkertainen nakki, paitsi pikku kämmi kävi siinä morkulan pois ottamisessa. Ovipahvia kun piti ylhäällä toisella käsivarrella ja samalla itse käsillä yritti ujuttaa morkulaa pois aukkojen kautta, mokoma morkula otti ja tippu sormista sinne oven pohjalle
onneksi siellä alempana ovea oli vielä äänieristyksen alla pellissä kolo, mistä mahtui käsi koluamaan murkulan pois
puukolla kun vähän viilsi äänieristystä auki, niin sai sinne käden mentävän aukon. Lopuksi mustalla putkiteipillä pientä paikkailua.
Itse morkulasta oli joku keskitappi tai vastaava mennyt poikki/irronnut, minkä vuoksi se ovi iikkui miten tahtoi.

Muuten oli melko yksinkertainen nakki, paitsi pikku kämmi kävi siinä morkulan pois ottamisessa. Ovipahvia kun piti ylhäällä toisella käsivarrella ja samalla itse käsillä yritti ujuttaa morkulaa pois aukkojen kautta, mokoma morkula otti ja tippu sormista sinne oven pohjalle

Itse morkulasta oli joku keskitappi tai vastaava mennyt poikki/irronnut, minkä vuoksi se ovi iikkui miten tahtoi.
Comment