Announcement

Collapse
No announcement yet.

E87 keskikonsolin irrottaminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Palmer
    Newbiemmer
    • May 2013
    • 3
    • Lahti

E87 keskikonsolin irrottaminen

Otsikko tuossa paljastaakin jo suurimman osan ongelmasta. Eli miten kyseinen keskikonsoli irroitetaan? Olen saanut sen jo "puoliksi" irti. Eli takaa ja siitä apukuskin puolelta olen irroittanut yhteensä 3 ruuvia. Nyt se kanittaa vielä jostain sieltä edestä. Joutuuko paljonkin purkamaan, että kyseisen konsolin saa irti?

Minulla nimittäin on lähes uudenveroinen keskikonsoli ja siihen kuuluva kyynärnoja, mutta en ole vielä saanut niitä asennettua. Ajattelin nyt, kun alkaa aikaiset joululomat, niin on aikaa asennella.

Eli onko yksinkertainen juttu vai kannattaako suosiolla viedä bemmille asennettavaksi, jos ei kärsivällisyys riitä?

Kiitos!
  • Mikhou
    BTCF Member
    • May 2009
    • 327
    • Lahti

Selaile täältä näitä "räjäytyskuvia" center consolen alta luultavasti.

Tossa vois olla lähelle ?

tai sitten yleisesti

Noi toki 2006 malliin, kannattaa vaihtaa oikeiksi. En tiedä miten uudemmissa on muuttunut. Ei kai se mahdoton homma ole jos työkalut pysyy kädessä ja osaa katsoa mitä purkaa.
    E53 X3 3.0sd -07

ex:
    E87 120d -06
    E46 m3 -01
    E39 535i -98
    E36 318 cabriolet -96

Comment

• Fombe
      Newbiemmer
      • May 2012
      • 6
      • hml/tre

Muistaakseni siellä on yläreunassa parit ruuvit jemmattuna toisen listan alle jota täytyy vähän raottaa. ja aivan "nokassa" on yksi ruuvi. itse en ainakaan joutunut irroittamaan kojelautaa yms hanskalokeroita.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎