Auto on siis BMW F20 120D Business M-sport vuosimallia 2013, automaatti ja mittarissa 85 000km. Auto on täysin huolto-ohjelman mukaisesti huollettu merkkiliikkeessä.
Ongelmana on seuraava: Lähdet esim töistä kotiin (ulkolämpötila 15-20 astetta plussalla). Jalka jarrulle -> Napautat koneen käyntiin -> Käsijarru pois -> D-asento pällee -> Auto lähtee puskemaan voimakkaasti jalkajarrua vasten ravistaa ja sammuu. Auto ei ilmoita mitään muuta, kun "paina start/stop nappulaa käynnistääksesi moottori".
Vika ilmenee silloin tällöin, ulkolämpötilallakaa ei ole merkitystä. Joskus sammuu viileällä ja joskus lämpimällä. Sama tapahtuu silloin tällöin R-asennolle kytkettäessä.
Auto on juuri käynyt vika-analysoitavana Autokeskuksessa merkkihuollossa. Sanoivat, että heillä ei sammunut ja on normaalia että auto puskee paikallaa vaihde päällä jarrut natisten. Eivät löytäneet mitään vikakoodeja jotka viittaisivat tähän. Autoa tutkittu 1,5 h ja tästä jäi vain 190€ lasku kouraan.
Apua ja tieto tarvittaisii kovasti, jos vakka löytyisi joku joka osaisi auttaa!
Ongelmana on seuraava: Lähdet esim töistä kotiin (ulkolämpötila 15-20 astetta plussalla). Jalka jarrulle -> Napautat koneen käyntiin -> Käsijarru pois -> D-asento pällee -> Auto lähtee puskemaan voimakkaasti jalkajarrua vasten ravistaa ja sammuu. Auto ei ilmoita mitään muuta, kun "paina start/stop nappulaa käynnistääksesi moottori".
Vika ilmenee silloin tällöin, ulkolämpötilallakaa ei ole merkitystä. Joskus sammuu viileällä ja joskus lämpimällä. Sama tapahtuu silloin tällöin R-asennolle kytkettäessä.
Auto on juuri käynyt vika-analysoitavana Autokeskuksessa merkkihuollossa. Sanoivat, että heillä ei sammunut ja on normaalia että auto puskee paikallaa vaihde päällä jarrut natisten. Eivät löytäneet mitään vikakoodeja jotka viittaisivat tähän. Autoa tutkittu 1,5 h ja tästä jäi vain 190€ lasku kouraan.
Apua ja tieto tarvittaisii kovasti, jos vakka löytyisi joku joka osaisi auttaa!
Comment