Comeback bemariin, tällä kertaa vähän mukavammalla moottorilla.
Takuu päättymässä ja sehän on hyvä syy parantaa vähän auton kulkupuolta.
Ajatuksena oli laittaa katiton downpipe + gpf delete keskiputki vakio äänenvaimentimeen, tai vaihtoehtoisesti vaihtaa koko putkisto.
Harkinnassa ohjelmointiin oli mhd + xhp.
Nyt katsellut osia niin törmää jatkuvasti tekstiin että ei käy gpf järjestelmällä varustettuun malliin.
Miten ton gpf/ppf/opf järjestelmän kanssa nyt tulisi toimia? Mhd tiedoissa mainitaan "OPF / GPF delete / Cat delete"
Voinko siis laittaa autoon katittoman downpipen + catbackin mihkä ei saa kytkettyä gpf anturia? Jos sen voi mhd:lla poistaa käytöstä?
Sitten tuo downpipe, tarviiko siihen tilata lambda sensorille spacer? Vai onko spacer vain silloin hyödyksi, jos katalysaattoria ei koodata pois käytöstä?
Onko mielipiteitä ohjelmoinnista? Laittaisiko siihen ton mhd vai pitäisikö auto vain viedä jollekkin ohjelmoijalle?
Tosiaan auto on F20 Lci M140i xDrive
Takuu päättymässä ja sehän on hyvä syy parantaa vähän auton kulkupuolta.
Ajatuksena oli laittaa katiton downpipe + gpf delete keskiputki vakio äänenvaimentimeen, tai vaihtoehtoisesti vaihtaa koko putkisto.
Harkinnassa ohjelmointiin oli mhd + xhp.
Nyt katsellut osia niin törmää jatkuvasti tekstiin että ei käy gpf järjestelmällä varustettuun malliin.
Miten ton gpf/ppf/opf järjestelmän kanssa nyt tulisi toimia? Mhd tiedoissa mainitaan "OPF / GPF delete / Cat delete"
Voinko siis laittaa autoon katittoman downpipen + catbackin mihkä ei saa kytkettyä gpf anturia? Jos sen voi mhd:lla poistaa käytöstä?
Sitten tuo downpipe, tarviiko siihen tilata lambda sensorille spacer? Vai onko spacer vain silloin hyödyksi, jos katalysaattoria ei koodata pois käytöstä?
Onko mielipiteitä ohjelmoinnista? Laittaisiko siihen ton mhd vai pitäisikö auto vain viedä jollekkin ohjelmoijalle?
Tosiaan auto on F20 Lci M140i xDrive
Comment