Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takaluukku ulvahtaa avattaessa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nateliini
    Newbiemmer
    • Feb 2019
    • 3
    • Vantaa

    Takaluukku ulvahtaa avattaessa

    F20, vm 2018. Takaluukku ulvahtaa ikävästi avattaessa, erityisesti hieman pakkassäällä oltaessa. Rasvattu kaksi kertaa BPS-takuun piikkiin, ei mainittavaa hyötyä. Nyt viimeksi mekaanikko oli merkinnyt, että autolle ominainen mekaaninen ääni kylmemmällä säällä, that´s it… Onko muilla tätä `ominaisuutta`? Itse en oikein tuota selitystä osta, tai laatu hyvin heikkoa. Mielestäni luukku myös hieman nitkahtaa avattaessa sivusuunnassa.
  • Maniver
    BTCF Member
    • Apr 2005
    • 1953
    • Helsinki

    #2
    Originally posted by Nateliini View Post
    F20, vm 2018. Takaluukku ulvahtaa ikävästi avattaessa, erityisesti hieman pakkassäällä oltaessa. Rasvattu kaksi kertaa BPS-takuun piikkiin, ei mainittavaa hyötyä. Nyt viimeksi mekaanikko oli merkinnyt, että autolle ominainen mekaaninen ääni kylmemmällä säällä, that´s it… Onko muilla tätä `ominaisuutta`? Itse en oikein tuota selitystä osta, tai laatu hyvin heikkoa. Mielestäni luukku myös hieman nitkahtaa avattaessa sivusuunnassa.
    En ole havainnut kuvailemasi kaltaisia sivuääniä kovemmallakaan pakkasella. Toisaalta auto ei ole minulla ollut kuin vasta noin kuukauden niin kovin kattavaa otantaa ei vielä ole.
    F20 125

    Comment

    • alpine3
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2010
      • 1220
      • Kajjjaani

      #3
      Jos kerta nitkahtaa niin olisiko siellä sarana löysällä?
      BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
      BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

      Comment

      • Coupe-Fan
        BTCF Member
        • Feb 2012
        • 77
        • Helsinki

        #4
        En ole havainnut mitään tällaista omassa autossa. Tuo ykkösen takaluukku on vielä aika kevyt ja yksinkertainen, niin kuulostaa todella erikoiselle. Onhan siellä kaikki takavaloumpiot hyvin paikoillaan, ettei kitise ja kirraa ne muoviset osat toisiaan vasten kun avaa luukkua? Kaasujouset on aika helppo irroittaa, voisi ehkä kokeilla kulkeeko luukku vapaasti ilman niitä, vaikka en kyllä usko että aiheuttaisi tuon.
        E91 325XiA 2007 & 320dA 2009

        Comment

        • Drago
          Newbiemmer
          • Jul 2016
          • 5
          • Loviisa

          #5
          Mulla on tehnyt samaa uudesta lähtien, oma on myös 18 mallinen ja uudesta saakka mulla ollut. Olen CRCtä laittanut saranaan mutta ei paljon auttanut, olen oppinut elämään tämän kanssa.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎