Moi ja hei.
Toiseksi autoksi tuli siis hankittua F45 -17 vuoden 225xe. Nahkahousu on ruksannut varusteita ihan hyvällä kynällä kaikenmaailman paketeista alkaen, mutta peruutuskameran on jättänyt ottamatta. Se onkin kieltämättä hassu että pitää muistaa ruksia uuteenkin erillisenä vaikka ottaa käytännössä kaikki paketit.
Onkos kellään ajatusta minkälainen homma on tuon retrofittaus? Googlaamisella löytyy toki ihan BMW virallinen versio (vissiin mallia 500e kilkkeet) ja sitten löytyy monenlaista erillisen boksin vaativaa suuntaviivoilla ja ilman.
Mahtaako olla kokemusta minkälainen pouhakka on kyseessä, ja onko "epäviralliset" versiot ihan kuraa vai tuleeko niillä yhtä hyvä user experience ja laatu?
Ja järkeähän tässä ei ole, koska tuommoisen tuokkosen kyllä parkkeeraa ilmankin, mutta kiinnostaisi ehkä silti viritellä noin harrastemielessä
t.Pekka
Toiseksi autoksi tuli siis hankittua F45 -17 vuoden 225xe. Nahkahousu on ruksannut varusteita ihan hyvällä kynällä kaikenmaailman paketeista alkaen, mutta peruutuskameran on jättänyt ottamatta. Se onkin kieltämättä hassu että pitää muistaa ruksia uuteenkin erillisenä vaikka ottaa käytännössä kaikki paketit.
Onkos kellään ajatusta minkälainen homma on tuon retrofittaus? Googlaamisella löytyy toki ihan BMW virallinen versio (vissiin mallia 500e kilkkeet) ja sitten löytyy monenlaista erillisen boksin vaativaa suuntaviivoilla ja ilman.
Mahtaako olla kokemusta minkälainen pouhakka on kyseessä, ja onko "epäviralliset" versiot ihan kuraa vai tuleeko niillä yhtä hyvä user experience ja laatu?
Ja järkeähän tässä ei ole, koska tuommoisen tuokkosen kyllä parkkeeraa ilmankin, mutta kiinnostaisi ehkä silti viritellä noin harrastemielessä
t.Pekka
Comment