Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 kattoluukuista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ziisus
    Bimmer Rookie
    • Oct 2002
    • 44

E30 kattoluukuista

.....
    Last edited by ziisus; 13-11-2012, 10:51.
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

Originally posted by ziisus
    Eli valaiskaahan tyhmää että monenkolaisia kattoluukkuja on E30:seen
    saanut?

Kun esim. tuossa näyttää olevan joku tuollainen että saa auki tuollain ylöspäin viistoon ja
    sitten kokonaan pois edestä katon sisään? Eli onko kaikki kattoluukulluiset E30:set tuollasia.
    Ilmeisesti ihan sähköllä pelittää?

Mutta olen lukenut että jossain olisi sitten ihan vaan manuaalisesti veivillä tuo luukku että se sitten vain itse
    veivataan katon sisään, eikä saa tuollain ylös viistoon?

Ja sitten on varmaankin tuollasia jotka vain aukeavat viistoon ylös, manuaalisesti/sähköllä?

Kertokaahan joku, kun oon ihan pihalla noista että monenkolaisia niitä on ollut saatavilla
    Kaikki alkuperäiset BMW luukut taitavat olla mallia jotka aukeavat joko takareunastaan SEKÄ menevät katon sisään. Käyttö sitten veivillä tai sähköllä. Aika monelta jää jostain syystä keksimättä, että se takareuna nousee veivimallisissa kun ruuvaa toiseen suuntaan ja kun ruuvaa toiseen, niin aukeaa kokonaan. Ehkä liian monimutkainen käyttöliittymä...

Sitten noita luukkuja on lasisina ja peltisinä...

Toki löytyy myös jälkiasennettuja sadevesikaivoja, jotka siis ovat rumia ja vuotavat. Aukamisominaisuuksista en sitten tiedä.

Comment

• jmp2002
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 5727
      • Rovaniemi

Originally posted by Kyytsis
      Sitten noita luukkuja on lasisina ja peltisinä...
      Meneekö lasinen peltisen tilalle??? aika harvalla on vissiin lasinen, kun en ole ikinä nähnyt... itellä veivi peltinen..
      E30 325i Touring -89
      E30 325i touring -88 m50tbo
      G20 330e M-Sport -20

Comment

• boosted.fun
        Bimmer Rookie
        • Oct 2004
        • 104
        • Kannus

Kaverilla oli vm.85 jossa oli alkuperäinen lasiluukku. Se on ainut jonka itse olen nähnyt.
        e36 328i
        e21 315tic
        ex e30 324TD
        Pieni on kaunista lukuunottamatta ahtimia..

Comment

• Kyytsis
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 3472
          • Helsinki

Mulla on e28:ssa alkuperäinen sähkölasiluukku. En ole e30 ikinä nähnyt, mutta on kyllä optiona ollut.

Comment

• Guest's Avatar

[QUOTE=Kyytsis]Kaikki alkuperäiset BMW luukut taitavat olla mallia jotka aukeavat joko takareunastaan SEKÄ menevät katon sisään. Käyttö sitten veivillä tai sähköllä. Aika monelta jää jostain syystä keksimättä, että se takareuna nousee veivimallisissa kun ruuvaa toiseen suuntaan ja kun ruuvaa toiseen, niin aukeaa kokonaan. Ehkä liian monimutkainen käyttöliittymä...

Minulla itsellä on tuollainen 1800TI ja ainakin sen alkuperäinen luukku menee vain taaksepäin sisään. Ei siis ole toimintoa, jossa takareuna nousisi ylös.
            Olen myös käsittänyt, että nämä vanhemmat taitavat melkein kaikki olla tuollaisia yksitoimisia luukkuja.
            Joku viisaampi oikaisee, mutta taisipa olla korimallit E12/E21, joissa oli ensimmäiset kaksitoimiset luukut.
            E3/E9-malleista en varmuudella tiedä.

Comment

• Kyytsis
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 3472
              • Helsinki

Originally posted by 1800TI
              Minulla itsellä on tuollainen 1800TI ja ainakin sen alkuperäinen luukku menee vain taaksepäin sisään. Ei siis ole toimintoa, jossa takareuna nousisi ylös.
              Olen myös käsittänyt, että nämä vanhemmat taitavat melkein kaikki olla tuollaisia yksitoimisia luukkuja.
              Joku viisaampi oikaisee, mutta taisipa olla korimallit E12/E21, joissa oli ensimmäiset kaksitoimiset luukut.
              E3/E9-malleista en varmuudella tiedä.

...olisi pitänyt sanoa, että "vieteriautot" ovat toki erikseen Eli tarkoitin e30/e28-> sukupolvea.

Comment

• boosted.fun
                Bimmer Rookie
                • Oct 2004
                • 104
                • Kannus

Toi kaverin vm.85 oli e30 320.
                e36 328i
                e21 315tic
                ex e30 324TD
                Pieni on kaunista lukuunottamatta ahtimia..

Comment

• Esko
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 11717
                  • Kouvola

noita mitä lasisena näkee esim E30:ssa on webaston tekemiä jälkiasennusluukkuja...webastohan noi peltiluukutkin tekee

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎