.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kattoluukuista
Collapse
X
-
Originally posted by ziisusEli valaiskaahan tyhmää että monenkolaisia kattoluukkuja on E30:seen
saanut?
Kun esim. tuossa näyttää olevan joku tuollainen että saa auki tuollain ylöspäin viistoon ja
sitten kokonaan pois edestä katon sisään? Eli onko kaikki kattoluukulluiset E30:set tuollasia.
Ilmeisesti ihan sähköllä pelittää?
Mutta olen lukenut että jossain olisi sitten ihan vaan manuaalisesti veivillä tuo luukku että se sitten vain itse
veivataan katon sisään, eikä saa tuollain ylös viistoon?
Ja sitten on varmaankin tuollasia jotka vain aukeavat viistoon ylös, manuaalisesti/sähköllä?
Kertokaahan joku, kun oon ihan pihalla noista että monenkolaisia niitä on ollut saatavilla
Sitten noita luukkuja on lasisina ja peltisinä...
Toki löytyy myös jälkiasennettuja sadevesikaivoja, jotka siis ovat rumia ja vuotavat. Aukamisominaisuuksista en sitten tiedä.
-
-
1800TI
[QUOTE=Kyytsis]Kaikki alkuperäiset BMW luukut taitavat olla mallia jotka aukeavat joko takareunastaan SEKÄ menevät katon sisään. Käyttö sitten veivillä tai sähköllä. Aika monelta jää jostain syystä keksimättä, että se takareuna nousee veivimallisissa kun ruuvaa toiseen suuntaan ja kun ruuvaa toiseen, niin aukeaa kokonaan. Ehkä liian monimutkainen käyttöliittymä...
Minulla itsellä on tuollainen 1800TI ja ainakin sen alkuperäinen luukku menee vain taaksepäin sisään. Ei siis ole toimintoa, jossa takareuna nousisi ylös.
Olen myös käsittänyt, että nämä vanhemmat taitavat melkein kaikki olla tuollaisia yksitoimisia luukkuja.
Joku viisaampi oikaisee, mutta taisipa olla korimallit E12/E21, joissa oli ensimmäiset kaksitoimiset luukut.
E3/E9-malleista en varmuudella tiedä.
Comment
-
Originally posted by 1800TIMinulla itsellä on tuollainen 1800TI ja ainakin sen alkuperäinen luukku menee vain taaksepäin sisään. Ei siis ole toimintoa, jossa takareuna nousisi ylös.
Olen myös käsittänyt, että nämä vanhemmat taitavat melkein kaikki olla tuollaisia yksitoimisia luukkuja.
Joku viisaampi oikaisee, mutta taisipa olla korimallit E12/E21, joissa oli ensimmäiset kaksitoimiset luukut.
E3/E9-malleista en varmuudella tiedä.
...olisi pitänyt sanoa, että "vieteriautot" ovat toki erikseenEli tarkoitin e30/e28-> sukupolvea.
Comment
-
Comment