Tulin just himaan duunista ja konepellinavausvipumekanismi jäi käteen prkl... Olisko online joku joka muistais miten se oli siellä kiinni, oon sen itsekkin irroittanut aikoinaan useamman kerran, ja muistelen että se on kahdella pikku pultilla/ ruuvilla, mutta olis jotain täsmennystä mukava saada ennenkuin menee pihalle taskulampun kanssa palelemaan (alle -10 hrrrrrrr). Vai saisko sen konepellin auki nyt väliaikaisesti kerran vain vetämällä siitä sydeemistä? Onko riski, että jotain menee rikki? Ja auto on siis E30 -88.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30, konepellinavausvipuongelma
Collapse
X
-
Juu, kahdella 8mm kannalla olevalla ruuvilla se oli kiinni. Niin ja jos vaijeri on vielä ehjä, niin tempaset vaan kunnolla siitä niin kyllä aukee.Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
-
-
Kiitos!
Jep, kiitti *pokkaa*... :-)
Nykäsin auki, sain lohkon porisemaan!
Ja todella, SE ruuvi siellä edessä, en olis kyllä koskaan muistanut; nyt jos jäis kunnon muistijälki päähän, niin ei sitten katkea verisuoni päähän jos toi vaijeri seuraavaksi ottaa ja katkeaa!
On kyllä uskomattoman mukava juttu tää klubi!E30E31 :-)
Comment
-
Comment