......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
.......
Collapse
X
-
Originally posted by Tumppajos en aivan väärin muista niin 5 metriä ja 5 senttiä...eli auto tasamaalle ja viisi metriä "seinään" matkaksi ja mittailee valojen korkeuden ja merkkaa sen mitatun korkeuden seinään ja sitten sytyttää valot ja säätää ne sen 5cm alemmas kuin mitattu merkki.Aina rojektisa, vaikka miten tekis!
Comment
-
-
Hitto mä oon kiroillu jo pitkään noiden säätöjen kanssa...tuntuu ettei saa millään niitä asettumaan hyvin!
noissahan ei ole ku noi kaks säätönuppia per valo...alemmasta sivusuunnassa ja ylemmästä korkeus. Nyt tuntuu, että vaikka kuinka ruuvaisi noita säätöjä ni lähivalot näyttää ristiin
Noilla Xenoneilla kun näkee vielä koko valokuvion eli se valo ei vaan "häivy" tasaisesti vaan kuvio on todella selvä ni rupee jo suorastaan vituttamaan ku ei saa noita umpioita järkeviin asentoihin
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002en kyllä tajunu, tuota seinä hommaa?? haluuks joku jeesata tarkemmin..
EDIT: En tiedä kuinka tarkka menetelmä tuo valojen keskipisteen mittaus on, mutta voihan sen tehdä toisinkin. Eli ensin auto päin seinää (ei kovin vauhdilla, voi muuten puskuri särkyä) ja valot päälle, sitten piirretään merkki valokuvion yläreunan kohdalle. Sen jälkeen peruutus sinne viiden metrin päähän ja säädetään valokuvion yläreuna 5cm edellisen merkinnän alapuolelle. Jokohan nyt on tarpeeksi selostettu?Last edited by Meisseli; 25-11-2005, 17:10.Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
-
Vittujen kevät!
Lyhyet on nyt säädetty ton ohjeen mukaan pienien vaikeuksien kautta...kuskin puolen valot on joku 10 vuotta vanhat ja säätöruuvit ihan ruosteessa ni koita nyt siinä sitte noilla hepposilla muovipäillä jotka alko pyöriä tyhjää samantien
pelkääjän puolen valot on vasta pari vuotta vanhat ni niissä jopa toi säätö jotenkuten pelaa onneks
pitkien kanssa sama homma...joutu pihdeillä pyörittämään tota säätöruuvia kuskin puolella ku se muovinen pää pyöri tyhjää
mutta kyllä nyt muuten riittää valoa
Comment
-
Comment