auto on seissy 2kk ulkona paikallaa. olen välil käytelly konetta hyvin on toiminu mutt tänää ku löin käyntii nii se sylkäs öljyt pellolle öljyfilsun tivarin välistä. no joo edellii omistaja sano ett on kuulemma tehny aiemminki jos kylmänä antaa kunnol runtuu. mutta ku en antanu ihan normaalisti käytin. pakkasta oli sellaset 7 astetta mutt yöpakkasten jälkee öljyt oli varmaa kylmemmät. öljyt oli ohjekirjan suosittelemat kesäöljyt 20w-50. kone on melkein legendaarinen m10b18 aj. joku 180 tkm. konetta on vähän kutiteltu. eihän toi ny iso homma oo laittaa uus öljyfilsu ja uudet öljyt
Mutta kysymys kuuluukin että miksi se just filsun tivarin välistä sylki ne pellolle? Ja mitä mitä muuta siel on voinu mennä rikki? epäilisin ite ett venanohjurin kumi voi mennä mahdollisesti rikki. ymmärrän kyll ett jos öljyt tulee ulos öljytikun reiästä tai huohotin putkest mutt...
nii ja kone poltti hiukan öljyä ennen ku vaihoin noi tervat sisää.
Sit toinen kyssäri. käykö e21 mallii vanhan e12 kopan sivupeilit tai 600 tai 700 sarjan jotku kromipeilit? ja entäs e12 kopan kromiset ovenkahvat?
Mutta kysymys kuuluukin että miksi se just filsun tivarin välistä sylki ne pellolle? Ja mitä mitä muuta siel on voinu mennä rikki? epäilisin ite ett venanohjurin kumi voi mennä mahdollisesti rikki. ymmärrän kyll ett jos öljyt tulee ulos öljytikun reiästä tai huohotin putkest mutt...
nii ja kone poltti hiukan öljyä ennen ku vaihoin noi tervat sisää.
Sit toinen kyssäri. käykö e21 mallii vanhan e12 kopan sivupeilit tai 600 tai 700 sarjan jotku kromipeilit? ja entäs e12 kopan kromiset ovenkahvat?
Comment