Kolmikympissä on mulla schrick- kopiot, eli 256 asteinen on ainakin imunokka ja 10.4mm nostoa. Tyhjäkäynti meni nokalla aika purputtavaksi. Vetää ainakin ala- ja keskikierrosalueella hyvin. Ei ole oikein kierroksilla tohtinut vedättää, kun vasta uuden imunokan vaihdoin, mutta hieman puutumista tuntuis 5000 kiekan maissa olevan. Pakopuolelle oli jo virinokka vaihdettu ennemmin. Onkohan mulla nokan ajoitukset lähelläkään, kun ei kait sen pitäis purputtamalla käydä noin loivilla nokilla?? Tulpan värit oli ainakin hyvät, eli seokset suunnilleen kohdallaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M42B18 virinokka asiaa/käynti
Collapse
X
-
Onkohan mulla nokan ajoitukset lähelläkään, kun ei kait sen pitäis purputtamalla käydä noin loivilla nokilla??
Tulpan värit oli ainakin hyvät, eli seokset suunnilleen kohdallaan.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Tuossa video omasta e36:sta jossa samoilla spekseillä hiotut nokat ja ajoitettu samalla lailla kuin vakiot ajoitustyökaluilla. Tuolloin hc:t oli tyhjäkäynnillä 1600. Kierroksilla olisi mennyt päästöistä läpi.
Tässä käyntiä jossa imu on 256 ja pako vaihdettu vakioksi: https://www.youtube.com/watch?v=BiDpW1y0m8oLast edited by Jampsu87; 18-02-2015, 21:12.E91 lci 330xd.
Comment
-
Comment