Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30: Ratti tärisee rajusti jarruttaessa!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petsukka
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 91

    #16
    en tarkottanu mollata mitään liikettä vaan kai niissäkin on kakkoslaadun levyjä, ihan niinku jarrupaloissakin on eroja.

    Comment

    • flail
      Bimmer Rookie
      • Feb 2004
      • 58

      #17
      juu poistin varastointirasvat ihan aineella hangaten,asennuskin onnistui kyllä ihan mainiosti ns. "ammatikaveri" asensi noista satuloiden kunnosta en kyllä tiedä vois neki sit huoltaa vaik iha varmuudeks..en hirveesti tunne tätä autoslangia mutta mitä tarkoitetaan "koiranluulla"? niveletkin kyllä vaihettu ihan lähiaikoina..etuiskarit myös vaihettu lähiaikoina..
      Last edited by flail; 18-03-2005, 05:21.

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #18
        Ei ole olemassa mitään "kakkoslaadun" levyjä, vaan kaikki markkinoilla myytävät levyt on kyllä tiukoin standardein valmistettuja ja tarkoitettu ihan kestokulutushyödykkeiksi.
        Eli on vain A1 levyjä ja viallisia levyjä(jos on).
        Ok, joissakin tarvikelevyissä on ollut viimeistelyhiontoja jotka ovat joillain halpispaloilla aiheuttaneet jossain vaiheessa elinkaartaan tärinäongelmia(jotkin Bilteman levyt), mutta varsinaisesti viallisia tuotteita löytyy yhtä usein kun viallisia alustan/jarruosia muutenkin. Edelleen KOROSTAN sitä että nämä tämän tyyppiset ongelmat johtuvat käytännössä AINA jostain muusta tekijästä kuin viallisesta levystä. Ehkä useimmiten satulasta ja sen vajaakuntoisuudesta.
        Sitä voi tykönäänkin miettiä mistä johtuu että jo kieroutuneiden levyjen tilalle vaihdetaan uudet "motonetin halpislevyt"...ja taas on kierossa vähän ajan kuluttua? Onko vika motonetin levyssä vai jossain muualla. Iskeekö salama kahdesti samaan puuhun...?
        Last edited by Hemi; 18-03-2005, 12:38.

        Comment

        • flail
          Bimmer Rookie
          • Feb 2004
          • 58

          #19
          sen verran vielä lisää tähän että,vain toinen ratista katottuna vasen jarrulevy on kiero,kuten edellinenki...samalta puolelta,tarkemmin ku ajattelee ni tuskin ookkaa levyis vika :/

          Comment

          • jsa
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 53
            • jkl mlk

            #20
            Tosiaan. Satula jukelissa tai eihän ois satunu etupyörä kolahtaan joskus johonkin ja vääntänyt navan kieroon?

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              #21
              Yuo Jsa:n pointti kannattaa muuten myös tosiaan huomioida. Eli jos tuota levynkieroutumistautia alkaa esiintymään samassa nurkassa, voi napa tosiaan olla vääntynyt ja levy on aina sitten jossain vaiheessa kierossa.

              Comment

              • flail
                Bimmer Rookie
                • Feb 2004
                • 58

                #22
                voih...kyl sitä o tullu törmäiltyy mihi millonki mitä sellane tsydeemi sit maksaa? ja mul ei oo kyl ny hirveesti varaa vaihtaa osii ni mitä vahinkoo toi tekee jos sen nyt antaa täristä hetken..?

                Comment

                • jsa
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2004
                  • 53
                  • jkl mlk

                  #23
                  Napa maksaa about satkun KL:ssä.
                  Tarkista ne satulan liukutapit ensin et ne varmaan liikkuu herkästi.
                  Ajaahan sillä voi jos vitutukseltaan vaan viittii. Kyl ne romut siellä mukana kulkee.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎